Autor Wątek: [Lantra J2] Pęknięty plastik wnętrza i centralny zamek.  (Przeczytany 6822 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kaspharm

• Gość
[Lantra J2] Pęknięty plastik wnętrza i centralny zamek.
« dnia: 16 Kwiecień 2012, 19:40:05 »
Witam!

Zacznę od drobiazgu - Denerwuje mnie pęknięty plastik we wnętrzu auta - przy pasach od strony pasażera. Męczę handlarzy złomem z allegro już od jakiegoś czasu - ale po taką pierdołę nikomu nie chce się ruszyć (w sumie to się im nie dziwie) - a każdy kto wchodzi do samochodu się z tego nabija :) Może ktoś z forumowiczów ma rozbitą lantrę i by mi pomógł - albo doradzil gdzie mogę coś takiego zdobyć

Drugi problem jest poważniejszy - centralny zamek - z kluczyka otwierają się wszystkie drzwi - z pilota załącza się tylko alarm, a drzwi się nie zamykają - jestem biednym studentem a elektromechanik za naprawę pewnie 100zl ode mnie weźmie. Mam znajomego elektryka amatora - zakladal bratu nowy centralny zamek w jego i30 - nawet niezle mu poszlo ale na diagnostyce się nie zna - może ktoś mial podobny problem i podpowie gdzie i czego szukać - byloby latwiej.

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

tomek27

• Gość
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Kwiecień 2012, 20:45:27 »
Cytat: "Kaspharm"
Denerwuje mnie pęknięty plastik we wnętrzu auta - przy pasach od strony pasażera.

Na początku maja będę w domu to zobaczę czy znajdę. Jeśli tak to wyśle oczywiście jeśli nie znajdziesz wczesniej. Koszty przesyłki tylko pokryjesz.

A co do centralnego to jeśli masz jakąś lipe wsadzoną to mogą być takie objawy. Po pierwsze sprawdź wszystkie bezpieczniki od alarmu. Może któryś się przepalił

Kaspharm

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Kwiecień 2012, 21:11:30 »
Byłoby super gdybyś znalazł, wątpię czy znajdę wcześniej :P Przypomnę się jeszcze przez prywatną wiadomość na początku maja - dzięki za odzew. Mój znajomy może będzie miał czas w weekend i podłubie - powiem mu o bezpiecznikach

Jimmi

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Kwiecień 2012, 23:27:35 »