Forum > Getz

Getz 1.6 muł

<< < (2/2)

MatGT:
No właśnie tu podobnie jest..to żeby zdiagnozować co dolega, wystarczy zdjąć osłonę na rozrządzie i będzie widać czy lepiej po prostu wymienic cały rozrząd?

Pedros:
Cześć. Nie zakładam nowego wtku żeby nie zaśmiecać. Potrzebuję pomocy ponieważ żony Getz zamula ze względu na luz na kole zębatym walka. Koło bylo raz wymieniane w warsztacie i wytrzymało 3 lata. Ma ktoś może sposób jak można to naprawić kiedy prócz kółka również wałek jest już zużyty? Ewentualnie może ktoś poradzić fachowca we Wrocławiu co ogarnął by temat za niewielkie pieniądze. Podjął bym się samodzielnej naprawy ale potrzebował bym instrukcji krok po kroku jak się za to zabrać. Dzięki z góry za pomoc

didarioxx:
Ja co prawda z 3city. Miałem to samo. To standard w getzach 1.1 jak się dowiedziałem, że zużywa się koło zębate i trzpień wału.
Da się to zrobić ale trzeba rozebrać silnik i wyjąć wał.
Mi zrobili jakieś nalewki/ spawy  i już mam ok. przez ten luz masz przesunięte fazy na rozrządzie i dlatego tak zbiera

Pedros:
Dzięki. Tak myślałem że bez wyjecia walka dobrze się tego nie zrobi. Dużo Cię to kosztowało?  Auto mialo posłużyć jeszcze 2 lata więc nie chce za dużo inwestować do tego korozja już go bierze. Jak kogoś znajdę za nieduże pieniądze to zrobię jak nie to sam dam nowe kółko i dobrze dokręcę to może jeszcze chwilę pojeździ.

didarioxx:
Dużo to nie, ale trzeba splanować głowice+ uszczelki oryginalne- 600zł (wszystko z nowym oryginalnym kołem zębatym)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej