Autor Wątek: Hyundai i BTS przedstawiają utwór „IONIQ: I’m on it”  (Przeczytany 3681 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Brt

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 866
Hyundai i BTS przedstawiają utwór „IONIQ: I’m on it”
« dnia: 02 Wrzesień 2020, 12:14:30 »
  • Hyundai i BTS po raz pierwszy współpracują przy stworzeniu utworu muzycznego
  • Nowy utwór będzie dostępny do bezpłatnego pobrania od 31 sierpnia na stronie internetowej Hyundai Worldwide (https://www.hyundai.com/worldwide/en), a teledysk będzie miał swoją premierę 2 września na oficjalnym kanale YouTube Hyundai (https://www.youtube.com/user/hyundaiworldwide)
  • Piosenka Hyundai i BTS „IONIQ: I’m On It” poświęcona jest dostarczaniu elektryzujących rozwiązań dopasowanych do nowoczesnego stylu życia z użyciem nowych technologii z zakresu łączności
  • Submarka elektrycznych samochodów IONIQ wzmacnia zaangażowanie firmy Hyundai w czystą mobilność i odzwierciedla jej trwającą transformację w dostawcę inteligentnych rozwiązań
  • W ciągu najbliższych czterech lat pod submarką IONIQ wprowadzone zostaną trzy innowacyjne pojazdy elektryczne 
  • Odtwarzacz muzyczny z limitowanej edycji w kształcie kasety zostanie wręczony zwycięzcom aktywacji online na kanałach mediów społecznościowych Hyundai

Hyundai Motor Company i światowe supergwiazdy BTS wydają nową piosenkę „IONIQ: I’m On It”. Jest to kolejne wydarzenie w ramach kampanii Hyundai pod nazwą „IONIQ in charge of turning the world”, wprowadzającą dedykowaną submarkę pojazdów elektrycznych.

Pierwszy projekt muzyczny BTS i Hyundai będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej marki 31 sierpnia o 19:00 KST. Teledysk będzie miał swoją premierę na oficjalnym ogólnoświatowym kanale firmy YouTube (@HyundaiWorldwide) 2 września o godzinie 11:00 KST.


Piosenka „IONIQ: I’m On It” poświęcona jest dostarczaniu elektryzujących rozwiązań dopasowanych do nowoczesnego stylu życia z użyciem nowych technologii z zakresu łączności. Przekaz ten jest zgodny z wizją „Postępu dla ludzkości” marki. Tekst piosenki, śpiewany i rapowany przez RM, Jina, SUGA, j-hop, Jimin, V i Jung Kook z BTS, porusza kwestie takie, jak odkrywanie, ciekawość, nadzieja, kreatywność i inspiracje na przyszłość. W teledysku pojawi się zaprezentowany w marcu Prophecy, najnowszy koncept elektryczny marki Hyundai.

Submarka elektrycznych samochodów IONIQ wzmacnia zaangażowanie firmy Hyundai w czystą mobilność i odzwierciedla jej trwającą transformację w dostawcę inteligentnych rozwiązań. W ramach submarki IONIQ, Hyundai planuje wprowadzenie trzech nowych modeli samochodów elektrycznych w ciągu najbliższych czterech lat. Będą to średni CUV- IONIQ 5, sedan IONIQ 6 oraz duży SUV-a IONIQ 7. Następnie mają pojawić się kolejne, jeszcze bardziej innowacyjne modele.

Admin: Osobiście, to nie moje gusta muzyczne. A jak Wam się podoba?

Źródło: www.hyudnai.pl