Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25

<< < (3/4) > >>

harabin:
I tu się nie mylisz, zasada jest bardzo podobna do określonego obszaru instalacji LPG.
A fotka tak na szybko bo immobilizer+alarm+centralny zamek  w pseudo wykonaniu poprzedniego właściciela zżerały moje nerwy i miałem jeszcze co nieco rozebrane po usuwaniu tych "udogodnień", więc raz, dwa pod deche, fota i na forum :)


A kolega niech wybłyska sobie błędy :D Juz to tutaj gdzieś dawałem z pozostałości po mojej tłumaczonej serwisówce.

Sikorek:
Dzięki za sugestie..za wybłyskiwanie się wziąłem najpierw..niestety żarówka nie świeci...a jest i to na pewno nie spalona a wszystko robiłem  według instrukcji...
Najwyżej wymontuje map sensor i sprawdzimy co w trawie piszczy

a co do świnki to może kiedyś na pewno  :lol: tymczasem standard ...
 a doładowanie delikatnie większe bo 0.5 bar

harabin:
Nie radze kompa wyciągać bo i tak nic nie sprawdzisz, czym :]
Żeby wybłyskać błędy trzeba najpierw zamontować żaróweczkę której w standardzie nie ma, podobnie żaróweczka przypominająca o zapięciu pasów.

Przy stanie obecnym jak zapodasz wieksze ciśnienie to zapewne przy pierwszym lepszym dodaniu gazu korbowód wyjdzie bokiem :]

P.S
Odnośnie obrotów G4EKT kręci sie na 6200obr/min a nie 6500obr/min

Sikorek:
W kompie można sprawdzić pojemności kondensatorów, diody tranzystory...
a co do żaróweczki:  ''niestety żarówka nie świeci...a jest i to na pewno nie spalona''
i dlatego podejrzewam albo instalacje albo kompa..:(

możliwe że obrotek kłamie...bo jest 6500 jak w pysk strzelił :)

 a korbowód jeszcze się nigdzie nie wybiera ;-)  mam nadzieje ;)

Kucol:
mój tez na obrotku pokazuje 6500

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej