Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
harabin:
I tu się nie mylisz, zasada jest bardzo podobna do określonego obszaru instalacji LPG.
A fotka tak na szybko bo immobilizer+alarm+centralny zamek w pseudo wykonaniu poprzedniego właściciela zżerały moje nerwy i miałem jeszcze co nieco rozebrane po usuwaniu tych "udogodnień", więc raz, dwa pod deche, fota i na forum :)
A kolega niech wybłyska sobie błędy :D Juz to tutaj gdzieś dawałem z pozostałości po mojej tłumaczonej serwisówce.
Sikorek:
Dzięki za sugestie..za wybłyskiwanie się wziąłem najpierw..niestety żarówka nie świeci...a jest i to na pewno nie spalona a wszystko robiłem według instrukcji...
Najwyżej wymontuje map sensor i sprawdzimy co w trawie piszczy
a co do świnki to może kiedyś na pewno :lol: tymczasem standard ...
a doładowanie delikatnie większe bo 0.5 bar
harabin:
Nie radze kompa wyciągać bo i tak nic nie sprawdzisz, czym :]
Żeby wybłyskać błędy trzeba najpierw zamontować żaróweczkę której w standardzie nie ma, podobnie żaróweczka przypominająca o zapięciu pasów.
Przy stanie obecnym jak zapodasz wieksze ciśnienie to zapewne przy pierwszym lepszym dodaniu gazu korbowód wyjdzie bokiem :]
P.S
Odnośnie obrotów G4EKT kręci sie na 6200obr/min a nie 6500obr/min
Sikorek:
W kompie można sprawdzić pojemności kondensatorów, diody tranzystory...
a co do żaróweczki: ''niestety żarówka nie świeci...a jest i to na pewno nie spalona''
i dlatego podejrzewam albo instalacje albo kompa..:(
możliwe że obrotek kłamie...bo jest 6500 jak w pysk strzelił :)
a korbowód jeszcze się nigdzie nie wybiera ;-) mam nadzieje ;)
Kucol:
mój tez na obrotku pokazuje 6500
Nawigacja
[#] Następna strona