Autor Wątek: Stukot po wysprzęgleniu "jedynki" i "dwójki", odczuwalne wibracje - co to?  (Przeczytany 574 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dobry

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 9
Hej!
Mam problem z wysprzęgleniem biegu 1 oraz 2. Podczas normalnego ruszania samochodem (spokojnego) i zmianie biegów z 1 na 2 oraz z 2 na 3 dochodzi do podszarpywania jakiegoś mechanicznego elementu, dźwięk jaki dochodzi do kabiny porównałbym do stukotu. Odnoszę wrażenie, że toważyszą temu wibracje. Hałas ten pojawia się wyłącznie po wciśnięciu sprzęgła (wysprzęgleniu) na biegu pierwszym i drugim. Czyli za każdym razem kiedy z tych biegów wciskam sprzęgło. Przy wyższych prędkościach i wyższych biegach nie ma tego problemu. Przy bardzo niskiej prędkości (ruszanie bez dodwania gazu i wysprzęgleniu) też nie ma tego hałasu. Podejrzewałem uszkodzoną poduszkę skrzyni, ale nie jestem w stanie tego sprawdzić, poza tym jestem aktualnie za granicą i czeka mnie powrót do domu.

Dodatkowo nie wiem czy to już nie jest przewrażliwienie, ale przy próbie rozbujania auta na 5 i na 6 biegu słychać szum (ale to już mogą być moje błędne doznainai po szukaniu przyczyny tego stukotu, który wyżej opisałem)

Wiecie co to może być i czy da się z tym jeszcze jeździć? Czeka mnie powrót do PL zza granicy :|

Dzięki za odpowidzi,
Pozdrawiam