Moim zdaniem objaw normalny, o ile mówimy o delikatnym stuknięciu przy wspomnianym ruszaniu z jedynki, bądź przy wolnej jeździe i zmianie na bieg drugi i puszczeniu sprzęgła. Ja też tak mam i tak miałem w i20. Dodatkowo dźwięk słyszalny jest np. przy powolnym podjeżdżaniu w korku, gdy auto się toczy i dodamy lekko gazu, lub gdy podjeżdżając z małą prędkością gwałtownie go odejmiemy. Wspomniane stuki moim zdaniem są sumą luzów występujących w układzie napędowym. Przy wyższych prędkościach luzy kompensują się i nie są słyszalne. Wspomniane stuki da się również usłyszeć wśród marek konkurencyjnych.
Gdyby objaw nasilał się, sugeruję konsultacje z poleconym mechanikiem. A przepraszam, auto chyba jeszcze na gwarancji, także mamy do wyboru niestety tylko ASO, a tam z doświadczeniem mechaników jest różnie. Fakt faktem, na zasadzie dmuchania na zimne, proponuję swoje obawy zgłosić w ASO i dopilnować, aby zostało to w systemie informatycznym/książce serwisowej odnotowane. Gdyby okazało się już po gwarancji, że jednak był problem i coś się jednak zepsuło to mamy podstawę (zgłoszenie), do tego, aby liczyć na tzw. gest handlowy, pisząc inaczej partycypacja w kosztach naprawy lub darmowa naprawa. Ja tak miałem wymienione sprzęgło w i20 już po gwarancji. Koszt 0,00 PLN (słownie: zero złotych). Ale jest jeden warunek. Trzeba konsekwentnie auto serwisować cały czas w ASO. Nawet po upływie gwarancji.