Autor Wątek: [i20 GB] Pasek wielorowkowy w silniku z IGS  (Przeczytany 38 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ukash_tychy

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 6
Pasek wielorowkowy w silniku z IGS
« dnia: 28 Czerwiec 2020, 13:44:52 »
Witam, ostatnio zauważyłem, że pod maską po dłuższej jeździe coś zaczyna piszczeć. Słychać to bardzo dobrze nawet przy włączonym radio, piski są niezależne od prędkości obrotowej silnika. Po otwarciu maski ewidentnie słychać pisk z okolic paska wielorowkowego. W związku z tym mam 2 pytania:
1. wg informacji ze strony https://hyundai.7zap.com/en/eur/ silnik z układem IGS ma wg numerów (2521203900) inny pasek niż silnik bez IGS. Problem w tym, że takiego paska w iparts itp. nie umiem znaleźć - wymieniał ktoś u siebie? Tylko ASO wchodzi w grę?
2. auto mam od niedawna, z marką też nie miałem do czynienia wcześniej. Jak jest z trwałością innych elementów napędzanych tym paskiem (alternator, klima, pompa wody)? Planuję zacząć od paska, ale może trzeba przyjrzeć się jeszcze czemuś...