Myślę, że możesz z tym spokojnie jeździć.
Mi kilka lat temu wyskakiwał błąd P0133. To chyba było coś takiego: "Powolne próbkowanie sondy 1". Tej przed katalizatorem.
Kasowanie błędu skutkowało na kilka dni. Potem check zapalał się na nowo.
Trochę pogooglałem po necie i dowiedziałem się, że jedną z możliwych przyczyn (tak jak pisze Wtom), może być nieszczelność układu wydechowego. Jak okazało się złącze elastyczne miało malutką nieszczelność, druga sonda przekazywała dane o nieprawidłowowości składu spalin do sterownika, w konsekwencji wyskakiwał błąd sondy nr 1.
Po wymianie złącza elastycznego, czyli tzw: plecinonki, wszystko wróciło do normy.
Oczywiście nie wiem, czy w Twoim wypadku chodzi o to samo co w moim. Ale czasami czlowiek wyobraża sobie Bóg wie jaki problem, a to jest duperel.