Chcę się powoli zabrać do wymiany.
Podobno gałka oraz mieszek pasuje z nline, mimo zapewnień serwisu, że nie pasuje.
Czy ktoś może ściągał sam mieszek?
Wiem, że jest on na 6 zatrzaskach, ale jak się do tego zabrać, żeby też nie porysować sobie srebrnej ramki wokół mieszka?
Gałka w normalnym i30 jest na odkręcanie, jak bym pociągnął na maxa do góry, to nie wiem, czy się nie połamią zatrzaski z mieszka oraz czy gwint się nie uwali z drążka.
Ciekawostka jest taka, z tego co wyczytałem na różnych forach, to gałki są w większości wypadków uniwersalne - z i30 pasuje do elantry, velostera, chyba też i20.
Druga ciekawostka jest taka, że ta błękitna z i30n jest tożsama z Velosterem N, ale mnie bardziej zależy na szarym kolorze, bo błękitny ani czerwony do niczego mi nie pasuje.
W przypadku wymiany trzeba zakupić gałkę oraz srebrny element do podciągania wstecznego, bo się różni od tego ze zwykłego i30. Mieszek prawdopodobnie jest taki sam dla zwykłej wersji oraz nline'a.
Gałka z i30n/nline jest na wcisk, nie zakręcanie, więc sama nakrętka nam odpada ze standardowej wersji.
Ktoś może rozbierał mieszek z gałką?