Forum > ix35 EL
Światła do jazdy dziennej w Hyundai ix35
stryjek998:
Kolego żadne tam chińczyki ,tylko kupione w FOX Rzeszów . Zapłaciłem jak za zboże . A co do montażu to nie znam się czy to trudne czy łatwe . W serwisie zajęło im od godz 11.00 do 16.10 jak oddali mi kluczyki .Szerokości
[ Dodano: 2020-04-19, 06:41 ]
--- Cytat: "raflogóral" ---Wszystko ok,ale przebieg:D to chyba coś tam mocno kręcone,10 lat i tylko 118 tys?Udokumentowany?
Pan z nissanem powinien komentować na forum nissana raczej:D
--- Koniec cytatu ---
Nie segregujmy ludzi mogą czy nie mogą komentować . Historia samochodu sprawdzona i udokumentowana przeglądami w Niemczech . Nie należę do młodzieniaszków co robią sporo kilometrów . Mam 62 lata i samochód służy mi na dojazdy do pracy i raz w roku wypuszczam się w Polskę . Kupiłem jego pod koniec Grudnia 2019 roku. Szerokosci
weuek:
Nie wolałeś mniej chromowanych?
https://www.fox.rzeszow.pl/zestaw-swiatel-led-do-jazdy-dziennej-hyundai-ix-3,4,253453,256175
Serio producentem jest hyundai? Bo wyglądają identycznie jak te chińczyki za 50 dolarów:
--- Cytat: "raflogóral" ---Wszystko ok,ale przebieg:D to chyba coś tam mocno kręcone,10 lat i tylko 118 tys?Udokumentowany?
Pan z nissanem powinien komentować na forum nissana raczej:D
--- Koniec cytatu ---
Takie (nie)myślenie nazywam "wąskim horyzontem" :-)
Robik:
O przebiegu auta najbardziej swiadczy jego stan techniczny i stopien zuzycia wnetrza pojazdu. Pamietajcie o tym, ze nieuczciwy wlasciciel moze przed wizyta w ASO cofac rok rocznie za 150zl przebieg i potem podczas wizyty serwisowej lub przegladu technicznego uwiarygadnia duzo nizszy stan licznika. Oczywiscie im wieksze przebiegi roczne tym wieksza oplacalnosc oszustwa i tym wiekszy dramat nowego wlasciciela.
Co do swiatel led to kwestia indywidualnego wyboru, ja osobiscie wolalem zamontowac lampy led poliftowe. Cenowo wyszlo w granicach 900zl ze wszystkim a auto odmlodzilem o 3 lata. Sprzedalo sie z dnia na dzien.
robaszek127: