Forum > Zakup Hyundaia

[i30] KUPNO i30

<< < (13/82) > >>

Tomcik12:
piratez, jesli testujesz autka mozesz tez sprobowac nowa astre. to byl moj glowny rywal w stosunku do i30 ale stwierdzilem ze i30 wygrywa wyposazeniem dostepnym w cenie, i hjundaj lepsze warunki rozliczenia starego auta przedstawil

piratez:

--- Cytat: "mac82" ---Czy ma mniej...
Jedyne kompakty do których mogę porównać I30 to Cruze, Megane czy ceed:)
Jednak niemcy z całym szacunkiem dla powyżsych modeli potrafią lepiej i to czułe chociażby porównując I30 pierwszej generacji do Octavi II (nie jestem aż takim fanem niemieckich aut, kupując samochód żonie i mając do wyboru golfa plusa i scenica kupiliśmy scenica).
Myślę ,że podobnie będzie z tą generacją gdy porównamy ją do nowego golfa czy octavi.
Aby zapomnieć o wygłuszeniu nadkoli czy silnika w wersjach benzynowych to trochę nie dzisiejsze czasy jeśli chodzi o klasę kompakt.
Proponuje przejechać się kilkoma modelami w założonej kwocie którą chcemy przeznaczyć na zakup i porównać ze sobą, a jak będziesz zainteresowany to dogadaj się w salonie aby wypożyczyć samochód na weekend i przejechać się trochę (nawet jak będzie trzeba za to zapłacić to warto, wtedy będziemy pewni czy nam pasuje czy nie).
Lepiej się upewnić niż później mieć niedosyt jak ma to miejsce w moim przypadku...

[ Dodano: 2013-02-17, 20:22 ]

--- Cytat: "piratez" ---Ogolnie testowalem wiele kompaktow ostatnio.

Kazdy ma swoje minusy, i30 ma ich najmniej. Jedynie ten halas....hmmmmm

[ Dodano: 2013-02-17, 20:15 ]

--- Cytat: "mac82" ---Według mnie nie ma...
W środku napewno poprawiły się materiały, zawieszenie jest cichsze ale jeśli spojrzymy co przez ten czas zrobiła konkurencja to w ogólnym rozrachunku nie powala. Nie oszukujmy się głównym atutem I30 jest cena i gwaranacja (okaże się jaka jest faktycznie) więc nie oczekujmy w tym samochodzie cudów, jest lepiej niż w I30 pierwszej generacji ale jednak gorzej niż u innych np. opel,vw, skoda itp.
--- Koniec cytatu ---


Nie prawda. Jedynie golf vii daje naprawde rade. Niestety na razie brak kombi i cena jest kosmos.

Osobiscie testowalem ostatnio:

Octavia: tragiczny wyglad i wnetrze. Samochod dla geriatycznego oddzialu.
Focus: bardzo male wnetrze, twarde zawieszenie ktore nie sprawdza sie na polskich drogach.
Cruze: slabe wykonanie plus waskie siedzenia = du*** boli
Golf vii: brak kombi, b. Drogi. Ogolnie najlepszy kompakt na rynku.
Ceed: moim zdaniem gorsze wykonanie jak w i30. Silnik gdi gorzej jezdzi jak w i30.

Ogolny moda na downsizing ktory moim zdaniem nie wytrzyma proby czasu. Silniki wcale mniej nie pala, do tego pierwsze silniki tsi pokazaly awaryjnosc. Nie dziwie sie ze japonce nie ulegaja tej modzie a hyundai i kia daja dluzsza gwarancje.
--- Koniec cytatu ---


To chyba kolego nie widziałeś nowej Octavi, dla mnie Hyundai jednak w stosunku do tego jak to miało miejsce z pierwszą generacją zrobił malutki kroczek bez większych szaleństw.
Powiem tak, każdy kupuje co mu odpowiada ale już tak nie gloryfikujmy i30, to w miarę dobry samochód, za dobre pieniadze z dłuższą gwarancją... ale nie oszukujmy się, są lepsi.
--- Koniec cytatu ---


Nowej octavi nie widzialem bo dopiero w marcu bedzie dostepna;)
Stara- szalu nie robi, osbiscie przezyje=>zona nie.

Jedynie golf vii zrobil na mnie rewelacyjne wrazenie...

rattus:
po Polsku czasem trzeba no trzeba rzucić mięsem aby wyrazić to co myślę o nowym I30 jest zaje...sty i tyle  - chciałbym go mieć w dieslu.

paradoks1:
Dodam w temacie od siebie
Hyundai i30 new (2012) silnik 1,6 benzyna

spalanie zima miasto odciniki po ok 5km ---- 9,3 litra (faktyczne )
         zima trasa odciniki po ok 15km --- 8,5 litra (faktyczne )

od wiosny do jesieni spalanie spada o ok 1 litr (klima włączona non stop)

NIE oszukujmy się inne marki palą podobnie a sprawa spalania katalogowego powinna się
zakończyć w sądzie. ( koncerny traktują nas jak debili podają wartości zaniżane
i tłumaczą to stylem naszej jazdy )

Jesli chodzi o wygłuszenie silnika praktycznie go nie słychać !!!
Skrzynia biegów jest 6 biegowa dość precyzyjna - minusem jest redukcja przy wyprzedzaniu
o dwa biegi ( taki urok ).

Co do głośności wewnątrz samochodu producent podaje od 72db do 78db przy 3750 obr/min.
Ja jeżdziłem na fabrycznych letnich Hankokach, Pirelli oraz zimowych Dunlopach - opony
generują hałas od 68db do 75db więc powinny być niesłyszalne lecz tak nie jest. Ponieważ silnik
jak pisałem jest dobrze wytłumiony głównie słychać szum wiatru i opon (moje średnie obroty to ok 2700 obr/min).
i przy tych obrotach róznica odczuwalna w poziomie głośności pomiędzy Hankook a Pirelli moim zadniem ok 1db do
max 2db w zależności od prędkości na kożyść Pirelli więc niewiele jednak dzwięk
jest zdecydowanie milszy dla ucha.( nie drażni )
Tak czy siak samochód jest cichy aczkolwiek mógłby być bardziej wytłumiony tak z 2db w kabinie załatwiło by sprawę

mac82:
A jakim przyrządem mierzyłeś głośność panującą w samochodzie??
Czy jest to pomiar tylko na tzw. ucho:)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej