Autor Wątek: Olej z odmy wyłapany i klapy wirowe.  (Przeczytany 1276 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kiuba_k

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 25
Olej z odmy wyłapany i klapy wirowe.
« dnia: 13 Marzec 2020, 21:32:23 »
Zamontowalem catch oil. Kazdy wie co to. Wyłapało prawie polowe zbiorniczka oleju z wodą (120ml). Przejechane było ok. 1000km. Czyli odma u mnie nie idzie do dolotu tylko do zbiorniczka, potem czyste powietrze w dolot. Znakiem tego, ze odmą wali ciut. Zawsze bedzie olej troche ale tyle nie wiem. Wypowiedzi mile widziane. Sprawdze cisnienie na tlokach i tyle. Wtedy bede wiedzial czy pierscienie dobre czy moze cisnienie w silniku złe i wtedy odmą olej leci. Caly czas wiadomo dol intercoolera gdzie najnizszy punkt mokro, nie kałuża ale poci sie przy opasce węża. Drugi temat: gruszka od cięgna klap wirowych nie porusza klapami, odlączony miałem wężyk cienki ten co idzie do tego cięgna. Nie wplywa na prace. Co Wy na to? Co Wy wiecie w temacie tej gruszki i ruszaniem klap do gaszenia?

Offline Zibi.S68

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 271
Olej z odmy wyłapany i klapy wirowe.
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Kwiecień 2020, 17:52:36 »
Nie będę Cie pocieszał ale te silniki jakoś nie mają dobrej opinii osobiście znam jedną osobę która ma dość Hyundai z tym silnikiem bo jak nie urok to s.. a był to nówka salonowy.  Sprawdzisz ciśnienie i co Ci to powie jeżeli będzie dobra, że pierścienie kompresyjne ok. , a olejowe?. Jak dla mnie ale może się mylę silnik do remontu, jeżeli tyle Ci wali z odmy. Ja też mam założony podobny zbiornik ponieważ mechanik powiedział, że odmą wali olej po założeniu od strony odmy przewody suche ale turbina coś tam olej sobie pompuje wiec założyłem tzw. tłumik szmerów który jest montowany do turbin lub na przewodach idących do intercoolera w samochodach spełniających euro 4  i mam spokój.  Daj znać co dalej pozdrawiam.