Forum > Getz

[Getz] Nagłe wypadanie zapłonu na dwóch cylindrach

<< < (2/4) > >>

Hants:
Wiem, że to niezbyt nowoczesne podejście do tematu, ale lubię reanimować swoje pojazdy. Jedną z przyczyn jest cholerna upierdliwość kosztów pobocznych: mniej więcej tyle samo by mnie kosztowała wymiana silnika, co nowe ubezpieczenie auta, podatek drogowy, etc. Na dzień dobry stracone £100, a potem jeszcze trzeba wyłożyć na nowe ubezpieczenie i nowy podatek i... już mamy zastępczy silnik ;)

Q_Nick,  Jak to klasyk jutiuba powiada, Zawsze gratem! Dasz radę. forum HKP przesyła błogosławieństwo.

Q_Nick:
Rozebrałem dzisiaj trochę silnik, po ściągnięciu rozrządu okazało się, że na kole zębatym wału jest gigantyczny luz ( obrót o prawie 1.5 zęba). Na razie czekam na nowe koło i po złożeniu zobaczę co z tym dalej. Obawiam się jednak, że wał może być już dosyć zmęczony jazdą z takim kołem. Orientuje się ktoś jaki jest koszt nowego wału i panewek?

Hants:

--- Cytat: "Q_Nick" ---gigantyczny luz ( obrót o prawie 1.5 zęba)
--- Koniec cytatu ---


To jest w ogóle możliwe???

Masz może numer tej zębatki?

robaszek127:
Taki luz to aż niemożliwe. A te koło wkładanie na wał ma klin czy na frezy?
Jak nie pomoże nowe zostaje zakup drugiego silnika. Remont jest nieopłacalny bowiem kupując używany wał plus panewki lepiej kupić drugi silnik.
Teraz wybór spory bo pełno na złomowiskach getzów.

ELETomek:
Koło raczej jest ustalone na klinie. Dziwne, że tam zrobił się luz. Nie trzymała śruba czy co?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej