Forum > Accent
[Accent X3] Problem z podwyższonym zużyciem oleju
Wąskiii92:
1.5T z s-coupe też jest spoko, ale to praktycznie ten sam silnik więc i problem może być ten sam :P a Wiecie moze czy w silnikach 1.6 16V lub 2.0 16V w Coupe RD1 tez wystepowały problemy z uszczelniaczami zaworów? Bo zawsze można pomyśleć nad zmianą modelu auta :P
lukaszl86ldz:
ja polecam 1.6 16 V coupe , osobiście miałem okazje takim jechać , wygląd jak to coupe bardzo ciekawy sportowawy design , ma 100 koni z hakiem i na pewno jest ciut mniej paliwożerny od 2.0 a i jeszcze jedno fajnie pracuje tłumik nie wiem czy to normalne w coupetach czy w tym co jechałem ma lekki pomruk ale nie męczy ucha :mrgreen:
gacus2004:
Ja znowu słyszałem opinie że Coupe z silnikiem 1,6 też potrafi sporo paliwka wypić. Coupeta jest dosyć ciężkim autem i ten silniczek trzeba kręcić dosyć wysoko. Myślę żę w tym modelu zdecydowanie lepszym wyborem będzie 2,0.
lukaszl86ldz:
gacus2004, no to były tylko moje przypuszczenia z tym 1.6
IgoReCzeK:
Panowie, ale kolega Wąskiii92 myśli o swap'ie silnika z RD1. Moim zdaniem wymienić uszczelniacze zaworowe i to bardzo pomoże, jeśli jesteś zdecydowany na wymianę silnika, to przy kosztach jakie będziesz musiał ponieść podczas swapu lepiej sprzedać to co masz i dołożyć kasę kupując nowszy, mniej wyeksploatowany samochód.
Nawigacja
[#] Następna strona