Forum > i40 VF

EGR czyścić czy wymieniać na nowy

<< < (7/8) > >>

ELETomek:

--- Cytat: "Mariusz 71" --- Powiedzieli że e najwyżej przywrócą ustawienia fabryczne.
--- Koniec cytatu ---


Wg mnie to wcale nie głupi pomysł. Zobaczyć co dzieje się na fabrycznych ustawieniach. Jeśli dymienie nie ustąpi to wtedy szukać przyczyn.

Kabestan:

--- Cytat: "michal90" ---Nie odpowiem na Twoje pytanie, ale opiszę mój przypadek: po uruchomieniu samochodu zauważyłem zapaloną "Lampkę kontrolną sygnalizacji usterek układu sterowania wtryskiem paliwa", objawy - zupełny brak mocy, jakby odcięcie "gazu" przy 3000 obr., wyraźne silnik pracował w trybie awaryjnym. W ASO powiedzieli, że to EGR i że wykręcą i wyczyszczą, ale niestety okazało się że uszkodzona była z tego co pamiętam membrana i zawór był do wyrzucenia, a cena nowego tak jak pisałeś powyżej. Poszukałem i kupiłem na allegro za 160 zł - jeżdżę na nim już ponad 1,5 roku i jak na razie jest wszystko ok.
--- Koniec cytatu ---

Ile w ASO chcieli za czyszczenie EGR. ile wzięli sasamo wykręcenie i sprawdzenie?

michal90:
Niestety nie pamiętam dokładnie - tak jak pisałem to było już dosyć dawno, ale na fakturze na koniec mam wpisane: Zawór EGR - wymiana + diagnostyka: 365 zł, więc w tej cenie jest pewnie i ta "próba" czyszczenia i wykręcenie i sprawdzenie.

noah61:
Hej,
Panowie, podpinam się pod temat. Robiłem regenerację DPF w zeszłym roku, po czyszczeniu byłem mega, ale to mega zadowolony. Spalanie poniżej 6l/100km, a cykl wypalania około 400km. Niestety w tym roku zaczęły się problemy. Myślę sobie, pewnie znowu czyszczenie, a że miałem gwarancję wyciągnąłem filtr i dzida na czyszczenie gwarancyjne. Przywrócili mu sprawność chociaż nie był w tragicznym stanie. Niestety, cykle wypalania co jakieś 50km... Nie wiem co robić, czego się złapać. Dodam, że silnik musi nawalać dużym dymieniem, bo na końcówce wydechu zauważyłem dość dużą ilość zgromadzonej sadzy... Nie wyrzuciło mi na desce żadnego błędu.
Jakieś sugestie? Sprawdzić wtryskiwacze razem z pompą i EGR?

Kabestan:
Podjedź do dobrego warsztatu, gdzie robię diesle  w tym wtryski. Niech sprawdzą. Kolejno podjedź do ASO tak jak ELEtomek. Stwierdzą co jest. Wymienianie na chybił trafił, jak by chcieli mechanicy od wszystkiego, jest kosztowniejsze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej