Forum > Lantra / Elantra
Elantra 1,6 132km 2011
kuci:
Witam.
Mam problem z moja elantra. Niestety jeździłem już po mechanikach ale tylko dostaje informacje co może być zepsute: Wtryski (szklanki, łańcuch rozrządu lub panewki. Opisze co się stało po kolei.
Po przyjeździe z wycieczki okazało się ze zatkał się drugi katalizator, został on wycięciu po tym czasie zaczęło zaczęło stukać w silniku. Auto ma przejechane 89tysiecy przebiegu.
Dodam ze przy dodaniu gazu jest troszkę jakby głośniej
Pozdrawiam. Tomek
//www.youtube.com/watch?v=NJhfvmVgRuM
msiak:
Jeśli "zatkał" się katalizator to pewnie brał olej? Jeśli tak by było, to możliwe, że nie masz już pierścieni na jednym z tłoków. Luźny tłok stuka o cylinder.
Ale to takie gdybanie na podstawie doświadczeń z 1.8 (amerykańska wersja).
Sprawdź ciśnienie sprężania na początek.
A i jeszcze poczytaj tu http://forum.mojaceed.pl/viewtopic.php?f=36&t=7681
Może to koło faz rozrządu padło.
kuci:
Auto ma moc i nie ma problemu z odpalaniem. Byłem wczoraj na serwisie i stwierdzili ze Katalizator się rozkruszył a jego kawałki wpadły do silnika niszcząc tłoki i cylinder ale nie ma objawów które by na to wskazywały. Olej sprawdzam codziennie rano i nic nie ubywa. Dodaje jeszcze film pracy silnika. Zapomniał bym dodać ze auto jest w gazie.
//www.youtube.com/watch?v=HseUAKUZdcE
msiak:
Link nie działa. Sprawdziłbym jednak ciśnienie sprężania. Wsadź palce przez korek wlewu oleju i sprawdź czy łańcuch nie jest luźny (oczywiście na wyłączonym i zimnym silniku :-D )
kuci:
Łańcuch jest luźny. Przykładałem ucho do obudowy łańcucha i wydaje mi się ze stuk dochodzi z łańcucha.
Nawigacja
[#] Następna strona