Forum > i40 VF

Zapieczona zmienna geometria turbiny

(1/1)

arti_100:
Czy ktos demontowal turbine z 1.7 crdi i czyscil zmienna geometrie? Jesli tak to potrzebowalbym jakis wskazowek jak to zrobic bo podejrzewam zapieczona u mnie geomertie turbosprezarki. Auto stalo sie mulowate w dolnym zakresie obrotow spalanie wzroslo. Sprawdzalem ciegno przy turbinie i strasznie ciezko chodzi.

Pajaro:
arti_100, może spróbuj tego- Kriscar-Wodorowanie Silników Krosno. Nie wieże do końca w cudowne metody ale koszt stosunkowo niewielki. Byłem z katalizatorem w Audi A6C6 2.0 TFSi i o dziwo pomogło. Na fejsie chwalą się efektami wodorowania względem turbiny.

Venom:

--- Cytat: "arti_100" ---Czy ktos demontowal turbine z 1.7 crdi i czyscil zmienna geometrie? Jesli tak to potrzebowalbym jakis wskazowek jak to zrobic bo podejrzewam zapieczona u mnie geomertie turbosprezarki. Auto stalo sie mulowate w dolnym zakresie obrotow spalanie wzroslo. Sprawdzalem ciegno przy turbinie i strasznie ciezko chodzi.
--- Koniec cytatu ---

a klapy ci chodzą ? Silnik klap ? Mi jak padł silnik klap tez zrobił się mułowaty na dole .

arti_100:
Jak to sprawdzic?

Venom:
klapy? Jak wyłączysz silnik to on wtedy te klapy zamyka i to normalnie widać i słychać. Ten silniczek. Jak otworzysz maskę to on jest tu po lewej stronie silnika na wysokości świateł. Z silnika idzie takie ramię do klap i normalnie on sobie je domyka .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej