Witajcie w szybkim skrócie ...
Podobnie wygląda u mnie
w sumie trochę nawet mniej luzu...
A tak u mnie wygląda sytuacja z przegubem wewnętrznym :
Tam przy gumie jak ruszam to wszystko stuka ...
A mechanik stwierdził , że przeguby sa dobrze iż wymyślam a to jak zaprezentowane na filmiku 1 są rozwalone łożyska na dyferencjale .... okej jest tam jakiś mały luz ale nic nie cieknie , nic nie wyje podczas jazdy itd..
za to jeśli chodzi o przeguby to :
- trzęsie kierownica przy >130km
- podczas szybkiego puszczania sprzęgła z biegów 3-4 4-5 słuchać takie stuknięcie - gdy szybko to zrobię jest cicho
- drgania budy czasami przy przyspieszaniu od 100km
uparłem się ma robić przeguby wewnętrzne a nie zabierać się za dyfer którego robocizne wycenił na 1500zł + cześci z 600 minimum...
Wydać ponad 2000 tyś jeszcze zdążę na ewentualny dyferencjał .
liczę na Wasze spostrzeżenia.