Forum > i40 VF
Alternator
marcin_kutno:
Może ktoś z forumowiczów wyciągał alternator?
Coś cyka w mojej i40, mechanik podejrzewa alternator
ale poinformował mnie, żeby wyjąć alternator musiałby wyciągać silnik lub dpf.
Czy nie ma prostszego rozwiazania?
Pajaro:
marcin_kutno, żeby wyciągnąć DPF trzeba spuścić sanki od zawieszenia.
Jeżeli coś stuka po pewno sprzęgło od alternatora- tutaj ma filmik jak je wymienić bez rozbierania połowy samochodu.
//www.youtube.com/watch?v=4LJhjPTvpvI
Venom:
--- Cytat: "marcin_kutno" ---Może ktoś z forumowiczów wyciągał alternator?
Coś cyka w mojej i40, mechanik podejrzewa alternator
ale poinformował mnie, żeby wyjąć alternator musiałby wyciągać silnik lub dpf.
Czy nie ma prostszego rozwiazania?
--- Koniec cytatu ---
Hm, ja tez tak mam od czasu do czasu. Tyle ze od strony kierowcy i mechanik stwierdził że to chyba ze sprzęgła, tam są te sprężyny na tarczy i one potrafią hałasować. Jako że powoli zbliża się koniec sprzęgła to pewnie niedługo się dowiem co to było albo co to nie było.
marcin_kutno:
Podziel się informacją, jak już będziesz po zabiegu
ELETomek:
--- Cytat: "Venom" ---Tyle ze od strony kierowcy i mechanik stwierdził że to chyba ze sprzęgła, tam są te sprężyny na tarczy i one potrafią hałasować
--- Koniec cytatu ---
Hm, nie masz dwumasy w i40? W sensie, przy dwumasie nie ma sprężyn w tarczy. Jeśli ma coś hałasować to koło zamachowe.
Ja w Gpunto przy awarii sprzęgła alternatora wymieniłem najpierw łącznik na wydechu bo przy dodawaniu gazu, dźwięk był jak przy dziurawym tłumiku. Tłumik był cały, łącznik trochę przepuszczał :oops: :-D
Nawigacja
[#] Następna strona