Forum > i40 VF
Wyrzucany płyn chłodniczy przez korek chłodnicy
Pajaro:
Miałem podobną sytuację. Po wymianie korka od chłodnicy i termostatu, płyn nie ubywa. Jednak co dziwne dalej nie mam ciśnienia w układzie (po odkręceniu korka na zbiorniczku wyrównawczym nie puszcza ciśnienia).
ELETomek:
I chyba to jest w najlepszym porządku. Ciśnienie reguluje korek na chłodnicy, a na zbiorniczku jest zwykła nakrętka.
kacluk1987:
A uklad chlodzenia nie jest cisnieniowy? W bmw mialem ok 1.5bara weze twarde byly przy nagrzaniu auta. To samo z hyundaiem i30 1.4 benzyna. Weze tez byly twarde jak w bmw..
ELETomek:
Ciśnienia nie ma w zbiorniczku wyrównawczym. Hyundai jest trochę staroświecki w tym temacie. W innych autach jest korek ciśnieniowy na zbiorniczku, na chłodnicy nie ma wcale. Bynajmniej w tych autach które miałem w ostatnich yyy.... 20 latach.
kacluk1987:
Wlasnie w i30 nie bylo bo zbiorniczek wyrownawczy otwieral sie tak samo jak ten z plynem do spryskiwaczy.. ale weze twarde byly. Za to w bmw na zbiorniczku korek byl z zaworem regulujacym cisnienie. Kupilem 2 szt i mamo silnika nie rozwalilem dopiero oryginalny prawidlowo cisnienie regulowal
Nawigacja
[#] Następna strona