Forum > Santa Fe SM
Gasnący 2,0 CRDI 112KM
melchior71:
I jak są jakieś postępy ?
melchior71:
U mnie sprawa wyjaśniona ;) Na wszelki wypadek wymieniłem czujnik położenia wału korbowego i czujnik wałka rozrządu. To był mój błąd :) Jadąc na urlop ( 800 km po wymianie ) na postoju silnik już nie odpalił . ok. 600 m dalej był dość kumaty warsztat samochodowy i podpięliśmy sanciaka pod komp. Wywaliło "awaria czujnika wałka rozrządu" !!! Na szczęście miałem stary w bagażniku . Wymiana i wszystko gra . Silnik już nie gaśnie (czyli wał korbowy) a kasa wróciła w ramach reklamacji . Jest OK.
bandzior13:
Minął już ponad rok.
Wtedy zrobiono co następuje:
Wymiana zbiornika paliwa - pełno syfu i bliżej nie określonej mazi.
Wymiana wałka rozrządu - ten co napędza pompę CR.
Regeneracja pompy CR wysokiego ciśnienie
Wymiana pompki paliwa tej na zbiorniku.
Wymiana rozrządu - na moją prośbę (pasek pompa napinacze itp.)
Problem ustał. po miesiącu wymiana elektro zaworu sterującego podciśnieniem. W pewnym zakresie obrotów wył - zazwyczaj na biegu jałowym.
Teraz mam pytanie czy ktoś mógłby sprawdzić po VIN czy w moim autku występuje DPF.
Z obserwacji wnioskuję że nie ma. Ale chciałbym się upewnić.
Bo będę wymieniał filtry i olej i się zastanawiał czy Specol 5W40 Gold będzie się nadawał.
VIN: KMHSC81VP3U515998
Przepraszam że tak długo nie odpowiadałem.
WookieWroc:
Nie ma DPF w Santa Fe SM, w żadnym
bandzior13:
Filtry wymienione olej zalany.
Olej tak jak wyżej Specol 5W40 Gold synthetic
Filtry knecht
LA347 - kabinowy
LX1041 - powietrza
KC226 - paliwa
OX384D - oleju
Nawigacja
[#] Następna strona