Forum > Santa Fe SM

Gasnący 2,0 CRDI 112KM

(1/6) > >>

melchior71:
Witam . Tak jak w temacie - silnik zgasł na wolnych obrotach na skrzyżowaniu . Po przekręceniu kluczyka odpalił normalnie . Za jakieś 40 km zgasł w czasie jazdy ale odpalił od razu więc było odczuwalne tylko szarpnięcie . Ktoś się spotkał z czymś takim ?

ELETomek:
No się spotkał w różnych samochodach ale nie w hyundai. W jednym przyczyną był przytkany filtr paliwa, w drugim padał czujnik położenia wału. Dorzucił bym jeszcze regulator ciśnienia w pompie CR, ale to chyba zboczenie po opelku  ;-) Zapala się check silnika? Warto sprawdzić na kompie może jakiś błąd coś podpowie.

melchior71:
Czek się nie zapala , czy są jakieś błędy jeszcze nie wiem bo nie miałem czasu podpiąć pod komp. Filtr paliwa nowy , pompa raczej sprawna - 8-10000 km od przeglądu i wymiany uszczelnień i zaworków .Czujnik ? Raczej odpowiedzialny za odpalanie niż przy ciągłej pracy - tak myślę ...

ELETomek:

--- Cytat: "melchior71" ---Czujnik ? Raczej odpowiedzialny za odpalanie niż przy ciągłej pracy - tak myślę ...
--- Koniec cytatu ---


Jak zdejmiesz kostkę z czujnika podczas pracy silnika to będzie chodził nadal? Nie próbowałem ale myślę, że zgaśnie :-D

Ot cytacik z www.autoekspert.pl: "Informacje otrzymywane z czujników położenia wałka rozrządu i wału korbowego są wykorzystywane przez sterownik silnika (ECU) do sterowania czasem wtrysku paliwa oraz kątem wyprzedzenia zapłonu. Objawem usterki czujnika jest gaśnięcie silnika lub brak możliwości rozruchu."

WookieWroc:
Farba na filtrze w baku

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej