Witam,
Opowiem wam moją historię może coś pomoże, zarówno wam jak i mi
Zaczął mi gasnąć jakiś półtora roku temu, pompka głośno chodziła przy odpalaniu.
Wtedy pomogło czyszczenie sitka w baku paliwa, było zasyfione. Czyszczone 2 razy w odstępie dwóch miesięcy. Wtedy pomogło.
Na końcówkę jesień zaczął gubić ropę i zostawiać ślad. Wraz nadejściem mrozów problem zniknął.
Wiosną gdy zaczęło się robić ciepło znów zaczęło lecieć.
Wynik oględzin - cieknie jedna sekcja przy pompie CR. Wymiana kompletu uszczelek na tej sekcji(kopułce). Moje zdziwienie bo wyglądało na to że brak było uszczelek z jednej strony konektora (po stronie kopułki) a po stronie pompy uszczelki były zdezelowane.
Od tamtej pory odpala trochę lżej.
Jednak zaczął gasnąć bez przyczyny.
Ostatni raz jak zgasł jakieś 300 km temu po odczycie błędów-
ScanMaster
U0009 ISO/SAE CONTROLLED CODE DTC
VECHICLE AREA: NETWORK (U)
AREA OF VEHICLE SYSTEM: NETWORK ELECTRICAL
CONTROLLED BY: ISO/SAE CONTROLLED CODE CORE DTC
CONTROLL UNIT: $12 - ENGINE
SDPROG
U0009 HIGH SPEED CAN COMUNICATION BUS (-) SHORTED TO BUS (+)
I zauważyłem że z różnym(raz przy około 2 tyś. obrotów, a raz dopiero przy ponad 3 tyś. mam wrażenie że zależne od temperatury otoczenia) natężeniem czasami słychać dziwny metaliczny dźwięk z okolic prawej strony silnika(tak jakby jakiś wirnik o coś zahaczał).
Nagranie (3).m4aNagranie.m4aObecnie mam zamiar wymienić pompkę paliwa i tu moje pierwsze pytanie która będzie pasować i czym się one różnią.
BOSCH - 0 580 464 084
BOSCH - 0 580 464 098
Mam też do wymiany czujnik wody w filtrze paliwa zamówiłem 31921-3A810
ale wygląda inaczej niż stary gwint pasuje jest różnica o długość iglicy przy starym czujniku.