Witam,
Mam następujący problem:
I30 1,4 CRDI (chyba) od zimy, od czasu silniejszych mrozów:
- chodzi głośniej,
- poszarpuje przy jednostajnej jeździe przy obrotach 1500-2000,
- poszarpuje przy zmianie biegów
- ma problemy z odpalaniem przy temperaturach poniżej 0. Przy -10 trzeba kręcić bardzo długo.
Podłączyłem pod ELM27 i zauwazyłem, że przepustnica jest otwarta po odpaleniu na 83% przy większym obciążeniu 92%. Nie spada niżej.
Przepustnica jest czysta, po odpięciu kostki otweira się na 100%. Po zgaszeniu silnika zamyka się i otwiera 2 razy.
Spróbowałem z inną przepustnicą i zachowuje się ona tak samo. Nie wiem czy dobrze celuję w przepustnicę, ale ani nie wyskakuje żaden błąd, a wydaje mi się, że przepustnica powinna troszkę inaczej pracować.
Do mechanika straciłem zaufani po pewnych przejściach i chciałbym zapytać, czy mieliście może podobnie?