Forum > i30 FD

Wymiana żarówek H7

<< < (6/7) > >>

Brt:
WADE1982, dorzuć zdjęcia aukcji, inaczej post wyleci...

bobekos:
Ja tam jadę na najtanszych produktach i jak na razie nic się nie przepaliło :P

WADE1982:

--- Cytat: "Brt" ---WADE1982, dorzuć zdjęcia aukcji, inaczej post wyleci...
--- Koniec cytatu ---

bardzo chętnie tylko nie wiem zza bardzo jak  :roll:  :-/

asterix:
Wczoraj wymieniałem żarówkę od strony kierowcy.Podchodziłem do tego z pewną nieśmiałością,spowodowaną czytaniem wpisów na ten temat :lol:
Wymiany dokonałem specjalnie patrząc na zegarek,w ciągu 12min.Czynność ta jest bardzo prosta.Klucz 10mm,wykręcenie 3 śrub,wysunięcie reflektora i wymiana.

Złośnik:
14V to jest nominalne napięcie ładowania uzyskiwane podczas pracy silnika i ładowania akumulatora przez rozrusznik.
W moim już 19-to letnim aucie jest identycznie, a także w każdym innym. W niektórych autach jest trochę mniej, w niektórych troszeczkę więcej. Kwestia tego, że różnica dla żarówki halogenowej już o 1V więcej powyżej napięcia probierczego 13,2V to już 5% czyli zmniejszenie trwałości o połowę. W takim przypadku proponowałbym nie zmniejszać napięcia zasilania żarówek ale inwestycję w markowe żarówki z górnej półki albo o wydłużonej żywotności. H7 mają w niektórych autach bardzo ciężkie warunki zasilania a ich wrażliwość na przeciążenie napięciowe jest wysoka, jednak tym samym świecą one - trzeba o tym pamiętać - jaśniej!
Markowe żarówki z najwyższej półki pracują u mnie 2 lata.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej