Forum > Getz

Immobiliser - problemy z odpalaniem

(1/2) > >>

Yeti1989:
Hej,
Ostatnimi czasy getz ma problem z odpalaniem. Zauważyłem że nie odpala gdy nie świeci się kontrolka immo a gdy się zapali po przekręceniu kluczyka to auto pali bez problemu. Taka losowość występuje na obydwu kluczach.

Moje pytanie brzmi: jak kupić cewkę (obdiornik?) Immo i czy trzeba później programować klucze? Wyczytałem że jest to częsta przypadłość ale nigdzie nie ma opisu jak to naprawić albo na co uważać żeby nie dać się skroić mechanikom? Jaki jest numer części? Warto bawić się w używki? Wystarczy zmienić samą cewkę?
Dzięki!

didarioxx:
Spróbuj najpierw wyczyścić kostkę od immo w kolumnie kierownicy.
Miałem podobnie- musiałem często z 5x przekręcić kluczyk by immo zadziałało.
czyszczenie kostki dało radę- 10 miechów bez problemu

Yeti1989:
Jak tylko się trochę aura poprawi to rozbiorę wszystko i poczyszczę.

Yeti1989:
Pytanie za milion: czy trzeba ściągać kierownicę żeby dobrać się do modułu/kostki? Wystarczy wyczyścic kostki tylko które ktoś ma zdjęcia jakieś? Jedyne co udało mi się znaleźć to moduł SMARTRA:



z lewej strony kolumny kierownicy. Które kostki należy wyczyścic?

Plus czy można cewkę kupić taniej:

https://www.fox.rzeszow.pl/cewka-pierscien-immobilizera-stacyjki-hyundai-get,4,254273,276028

Yeti1989:
Gdybym wiedział że z tym nie ma wiele pracy i dostęp do kostki jest łatwy to ogarnąłbym to wcześniej...

@didarioxx dzięki za radę. Wychodzi na to że pomogło. Immo reaguje na każde przekręcenie klucza:

https://youtu.be/sOP8pDTAjYE

Zdŕówka!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej