Forum > i20

[i20 GB] Masowa awaria I20 model na 2019 rok.

<< < (13/29) > >>

piotri:
No to jestem po przeglądzie z moim i30.
Sprawę też zgłosiłem.
Przed przeglądem przyjmujący zgłoszenie był(udawał) zaskoczonego, stwierdził że jak skacze aż do 2000 to tak nie powinno być.
Po serwisie: "zresetowaliśmy wszystko, teraz jest ok". Jak się można domyślać już w drodze do domu okazało się, że jest bez zmian.

1krzys:
Byłem w ASO , ponownie, panowie stwierdzili że sprawdza. Po ok. 2h dzwonią i mówią że mają pełną diagnostykę samochodu. Uważają że problem jest w tym że czujniki wariują , czujnik prędkości samochodu z absu z czujnikiem sprzęgła i takie opadanie i wznoszenie obrotów jest poniewaz silnik spala nadmiar benzyny. Muszę przyznać że chynaaja rację ponieważ po rozłączeniu kostki od modułu ABS ,falowanie obrotów nie występuje ....

[ Dodano: 2019-05-17, 15:55 ]
Aaaa iii nie uważają to za usterkę bo przejechali się inna i20 i ma tak samo ,więc to norma dla tego auta. Napisali mi na protokole odbioru auta ,że to nie jest usterka tylko ten typ tak ma 😊

steyr:
Tą samą gatkę od ASO usłyszał znajomy co ma Renault z 2018r że TTTM i jeździć aż się może "wykrzaczy", gorzej jak się "wykrzaczy" po gwarancji

de_assis:
Hmm ja bym im kazał napisać oficjalne pismo, że usterka ta nie zagraża życiu i zdrowiu ... Ciekawe który odważny by się pod takim czymś podpisał. Usterka czy tam "ten model tak ma i nie zagraża życiu i zdrowiu"

Jacaw:

--- Cytat: "1krzys" ---(...) silnik spala nadmiar benzyny. (...)
--- Koniec cytatu ---

Wprawdzie mnie ten problem nie dotyczy, ale skoro silnik spala nadmiar benzyny tzn. że auto pali więcej niż powinno i oni uważają, że to jest normalne ? Może warto spróbować zebrać kilka osób i do rzecznika prawa konsumenta napisać, czy coś w tym stylu, bo widzę, że niestety Hyundai Polska olewa ewidentne problemy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej