Forum > i20

[i20 GB] Masowa awaria I20 model na 2019 rok.

<< < (5/29) > >>

kolos:
W przyszłym tygodni jadę ponownie i poproszę o pisemne potwierdzenie, następnie pojadę do mechanika o poradę w tym temacie, i do rzeczoznawcy. I zostaje OUKIK

Czołem

Poczytaj o GVO

Markuss1:
I tak trzymać. Brawo  :-)
Jak coś będziesz wiedział to napisz tu proszę.
Z góry dzięki!

1krzys:
Ja za 2500 km mam przegląd pierwszy więcej będę męczył temat dalej w ASO.

kolos:
Czołem, proponuję poczekać jak 1kszys wróci z przeglądu.

Markuss1:
Jestem po dwóch ciekawych rozmowach telefonicznych.
Z racji tego, że mam daleko do serwisu, a samochód jest ciągle potrzebny żonie więc najpierw postanowiłem zadzwonić do serwisu w Zielonej Górze.
Przedstawiłem nasz problem z obrotami i zapytałem, czy ktoś już zgłaszał taką usterkę.
- Nie nikt nie zgłaszał
Pytam więc jak wygląda procedura w takim przypadku
- Jeśli po podłączeniu do komputera nie będzie błędów "auto jest do wyjazdu" (dosłowny cytat niezbyt miłego Pana)
Ciągnę więc dalej - czy jeśli niezależny mechanik znajdzie przyczynę, to kto pokryje koszty naprawy?
- Ale co Pan chce żebyśmy Panu na siłę coś w aucie naprawiali jak wszystko sprawne  :!:
 :!:  :!:

Mam więc wrażenie, że prawdziwych serwisantów - mechaników już nie ma.
Myślą, że jak komputer błędów nie wykazuje, to są zwolnieni z jakiejkolwiek dalszej diagnozy "i auto jest do wyjazdu"
Przecież to woła o pomstę do nieba  :evil:

Zadzwoniłem więc do Hyundai Motor Poland na infolinię.
Tutaj już zupełnie inna rozmowa i w innym tonie. Miły Pan przyznał, że to nie są normalne objawy. Prosił aby wysłać do nich zgłoszenie przez tą stronę:
https://www.hyundai.pl/O_Hyundai/Kontakt/
Należy dokładnie opisać problem, wybrać w jakim serwisie i kiedy był zgłaszany i jaka była reakcja danego serwisu. Warto też dołączyć skan/zdjęcie zgłoszenia z serwisu.
Obiecał, że na pewno nie zbagatelizują tego problemu i zajmą się nim.
Oczywiście im więcej zgłoszeń tym lepiej i tym szybciej można spodziewać się jakiejś akcji serwisowej. Dlatego bardzo proszę wszystkich, którzy już byli w serwisie z tym problemem o zgłoszenie i opisanie sprawy na powyższej stronie.
Mam nadzieję, że coś ruszy się w temacie  :cry:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej