Jestem po dwóch ciekawych rozmowach telefonicznych.Z racji tego, że mam daleko do serwisu, a samochód jest ciągle potrzebny żonie więc najpierw postanowiłem zadzwonić do serwisu w Zielonej Górze.
Przedstawiłem nasz problem z obrotami i zapytałem, czy ktoś już zgłaszał taką usterkę.
- Nie nikt nie zgłaszałPytam więc jak wygląda procedura w takim przypadku
- Jeśli po podłączeniu do komputera nie będzie błędów "auto jest do wyjazdu" (dosłowny cytat niezbyt miłego Pana)Ciągnę więc dalej - czy jeśli niezależny mechanik znajdzie przyczynę, to kto pokryje koszty naprawy?
- Ale co Pan chce żebyśmy Panu na siłę coś w aucie naprawiali jak wszystko sprawne :!:
:!: :!: Mam więc wrażenie, że prawdziwych serwisantów - mechaników już nie ma.
Myślą, że jak komputer błędów nie wykazuje, to są zwolnieni z jakiejkolwiek dalszej diagnozy
"i auto jest do wyjazdu"Przecież to woła o pomstę do nieba :evil:
Zadzwoniłem więc do Hyundai Motor Poland na infolinię.
Tutaj już zupełnie inna rozmowa i w innym tonie. Miły Pan przyznał, że to nie są normalne objawy.
Prosił aby wysłać do nich zgłoszenie przez tą stronę:https://www.hyundai.pl/O_Hyundai/Kontakt/Należy dokładnie opisać problem, wybrać w jakim serwisie i kiedy był zgłaszany i jaka była reakcja danego serwisu. Warto też dołączyć skan/zdjęcie zgłoszenia z serwisu.
Obiecał, że na pewno nie zbagatelizują tego problemu i zajmą się nim.
Oczywiście im więcej zgłoszeń tym lepiej i tym szybciej można spodziewać się jakiejś akcji serwisowej.
Dlatego bardzo proszę wszystkich, którzy już byli w serwisie z tym problemem o zgłoszenie i opisanie sprawy na powyższej stronie.Mam nadzieję, że coś ruszy się w temacie :cry: