Forum > Getz

[Getz] Wymiana sprzęgła. Pytania ogólne.

<< < (2/2)

maniek21:
Mam nadzieję, że zamówiłeś oryginalne.
Ja założyłem zamiennik i niestety ma jakiś niedopasowany tłumik drgań (słychać w pewnym przedziale obrotów hałas). Ma to wiele osób na zamienniku.

servicemen:
Mam co prawda silnik 1.3 i na komplecie Sachs nie mam żadnych objawów o których piszesz.

Hants:
Mam oryginaly (200 funtow za docisk tarcze i lozysko), skrzynia sie rusza, ale nie chce wyjsc, po obiedzie ciag dalszy epopei

[ Dodano: 2018-11-30, 19:01 ]
Zdjętę, wymienione, założone. Nie mam już chęci babrać się po zmroku z osprzętem, i tak muszę poczekać na nowy tłoczek do poniedziałku.

Mało miejsca w tym Gacku, zmęczyłem się.

[ Dodano: 2018-11-30, 19:08 ]
Stary docisk nadal wygląda bardzo w porządku.



Tarcza po 160kkm:







[ Dodano: 2018-11-30, 19:14 ]
i jeszcze parę fotek ku potomności i dla pamięci:









Hants:
Gacek śmiga. Pedał sprzęgła chodzi bardzo, bardzo lekko. Zadnych podejrzanych wibracji. Sprzęgło łapie mniej więcej w połowie

Najśmiejszniejsze jest to, że po złożeniu wszystkiego do kupy: nie została mi żadna część :-)

Do listy najważniejszych porad druciarskich - najłatwiej podnieść skrzynię z ziemi przy użyciu trzech podnośników nożycowych, kręcąc kazdym po troszku. W ramach ciekawostki dopowiem, ze długie śruby od środkowej poduszki silnika idealnie pasują do bloku i bardzo się przydają do pierwszego "załapania".

Zalałem 75W90. Weszło 3 litry, wylało się mniej niż 100ml. Musiałem dolać literka płynu chłodniczego.

Bardzo przydają się długie szczypce.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej