1. Spuścić olej przed zdjęciem półoski!
2. Prościej jest zdjąć całe mocowanie dolnej poduchy silnika (4 śruby), anizeli odkręcać dwie na łączeniu
3. Za obudową filtra też jest śrubka go trzymająca.
4. Spinki trzymające cięgna mają tendencje do dalekich lotów.
5. Do bani robota, mało miejsca.
6. Łożyska wyciskowe Hyundai produkuje we Francji :shock:
7. Trzeba zdjąć końcówkę drążka, bo inaczej nie ma miejsca do wyrwania półoski. Probowałem różne ustawienia.
cdn
Miałem dzisiaj tylko dwie godziny, skrzynia wciąż jeszcze podczepiona do silnika.
Dwa pytanka:
1.Czy muszę sciągać rozrusznik? (Jedną śrubę wykręciłem, innych nie widzę)
2. Jak elegancko rozłączyć cały mechanizm wybieraka biegów? Co ma zostać na skrzyni?
[ Dodano: 2018-11-29, 23:29 ]Czyli, wyciągam tylko 2 kręte piny z wybieraka oraz dwie blaszki unieruchamiające linki?
Aa... nie jest źle,pozostały mi tylko 3 śrubki z kiepskim dostępem i
voila Fotki sciągnięte z ibeja