1. Spuścić olej przed zdjęciem półoski!
2. Prościej jest zdjąć całe mocowanie dolnej poduchy silnika (4 śruby), anizeli odkręcać dwie na łączeniu
3. Za obudową filtra też jest śrubka go trzymająca.
![Mrugnięcie ;)](http://hyundaiklub.pl/Smileys/default/wink.gif)
4. Spinki trzymające cięgna mają tendencje do dalekich lotów.
5. Do bani robota, mało miejsca.
6. Łożyska wyciskowe Hyundai produkuje we Francji :shock:
7. Trzeba zdjąć końcówkę drążka, bo inaczej nie ma miejsca do wyrwania półoski. Probowałem różne ustawienia.
cdn
Miałem dzisiaj tylko dwie godziny, skrzynia wciąż jeszcze podczepiona do silnika.
Dwa pytanka:
1.Czy muszę sciągać rozrusznik? (Jedną śrubę wykręciłem, innych nie widzę)
2. Jak elegancko rozłączyć cały mechanizm wybieraka biegów? Co ma zostać na skrzyni?
[ Dodano: 2018-11-29, 23:29 ]![](http://i65.tinypic.com/50h5bd.jpg)
Czyli, wyciągam tylko 2 kręte piny z wybieraka oraz dwie blaszki unieruchamiające linki?
Aa... nie jest źle,pozostały mi tylko 3 śrubki z kiepskim dostępem i
voila
Fotki sciągnięte z ibeja