Forum > i40 VF

Łuszcząca farba w zbiorniku paliwa

(1/5) > >>

kisiek:
Witam ostatnio przygotowywałem hultaja na zimę i postanowiłem wymienić filtr paliwa i wyczyścić sito w baku.Okazało się że sito w baku zawalone mułem.Dodam że 2 lata temu robiłem taką operacje na serwisie i było to samo.Wydaje mi się że odjebali to samo co w KIA sorento.Łuszczy się farba w baku!!!!Mam jeszcze E46 i tam sitko czyściutkie a paliwo lane na tej samej stacji.

[ Dodano: 2018-10-28, 09:28 ]
Polecam filmik
//www.youtube.com/watch?v=PZNWKpF7IJ0

waszek_rmc:
To nie farba, a glony. Podziękuj hyundai, że nie wpada to do wtryskiwaczy :)
Takie o to mamy paliwo, wszystko przez dodatki BIO

kisiek:
W e46 robiłem ten zabieg i sito czysciutkie. Paliwo lane na tej samej stacji.

Alonzo_:
kisiek od której strony do tego sitka się dostanę?
Tez chce tam zerknąć.
A jak już jest temat. Czy w przypadku filtra paliwa wg Was jest uzasadniona rózżica w jakości żeby zamiast np jakiegoś JT czy jakoś tam taniego za 40 zeta brac MANa czy filtrona za 120? Nie chodzi o to czy 120 to mało/dużo tylko czy faktycznie jakość tego 3x tańszego bedzie kiepska i ryzykowana dla układu? Ma ktoś w tym praktykę?

wtom:
tak jest różnica, filtry lepiej stosować markowe, które spełniają wymagania. tanie mogą gubić organy lub niewłaściwie filtrować co może skończyć się droższą awarią.

do baku w większości dostaniesz się po kanapą od góry, wyciągasz wkład poziomowskazu filtra i pompy jak jest.

p.s. baków od środka się nie maluje

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej