No to ja Ci zazdroszczę bo u mnie to niestety nie działa mimo, że samochód z 2007 roku

Dane pobieram z ODB2 przez ELM327 BT i wyniki są jak poniżej:
Przy nodze zdjętej z pedału gazu, pomiar co 1sekundę, spalanie chwilowe w przeliczeniu na godzinę:
49km/h 1902obr/min 1.30l/h
47km/h 1842obr/min 1.28l/h
46km/6 1778obr/min 1.24l/h
45km/h 1744obr/min 1.16l/h
a teraz większy fragment - najpierw noga z gazu z potem wciśnięte sprzęgło:
81km/h 2603obr/min 1.68l/h
81km/h 2538obr/min 1.57l/h
78km/h 2473obr/min 1.45l/h
76km/h 1401obr/min 0.92l/h <-wcisnąłem sprzęgło
75km/h 1171obr/min 0.81l/h
74km/h 1046obr/min 0.74l/h
73km/h 915obr/min 0.69l/h
72km/h 812obr/min 0.65l/h
70km/h 744obr/min 0.63l/h
a teraz ciekawostka - gdy jechalem bez gazu z wcisnietym sprzeglem spalanie wynosilo okolo 0.5l/h a obroty wynosily okolo 800/min. Gdy nagle sprzęglo puscilem i zaczalem hamowac silnikiem to obroty oczywiscie wzrosly ale spalanie tez i to wyraźnie.
Do tej pory wszyscy tlumaczyli mi, ze przy hamowaniu silnikiem nie jest pobierane paliwo. Jak widac jest pobierane mimo, że wcale nie ma takiej potrzeby

I caly ECOdriving poszedl sie ....
Albo oszczedzamy wciskając sprzeglo i jedziemy na luzie albo hamujemy silnikiem co jest bezpieczniejsze z punktu widzenia mozliwosci naglej reakcji na zmiane sytuacji drogowej ale spalamy paliwo podczas takiego hamowania.
W razie potrzeby moge podac wiecej danych.
Silnik benzynowy 1.4 97KM