Byc moze 1 sruba jest do sprawdzenia poziomu oleju - wlewamy az zacznie z niej wyciekac ..
a jesli bardzo nisko (najnizej jak mozna) - to tylko do spuszczania starego oleju - wygodna rzecz , stosowana w nielicznych skrzyniach.
Ale 2 - hmm....
No nic odkrece wszystkie sruby i zobacze

Zaczne oczywiscie od wlewowej.
Kupilem juz lejek, tylko jeszcze czekam na olej klasy GL-4 bo podobno GL-5 rozpuszcza jakies metale kolorowe w tej skrzyni.
Dzieki za pomoc!
To jest chyba silniczek krokowy. Po odpaleniu też chrobocze? Jak nie to nie ruszaj. PO przekręceniu zapłonu ustawia się wstępnie i to jest ten "chrobot".
Odkrecilem 2 srubki dalem kilka kropelek oliwy i chrobot ustal.
(Zapisze sobie tu nr czesci silniczka krokowego dla potomnych

35150-22600)
Dzieki