Forum > i40 VF

Kompletny brak mocy

<< < (2/2)

Venom:

--- Cytat: "waszek_rmc" ---Nie strasz tą nową efectą :) Skusiłem się i wyjechałem prawie caly bak :)
Co do braku mocy, to obroty ma normalnie natomiast prędkość nie adekwatna do obrotów? Brak mocy to zazwyczaj zatkane sitko w baku (czyli jednak paliwo) lub filtr paliwa. Zazwyczaj żadnej kontrolki. Ale obroty wtedy to chyba maks 3 tys
--- Koniec cytatu ---

a co do paliwa. Taka ciekawostka . Zauważyłem  ze podobnych warunkach moja i40 pali w trybie miejskim odpowiednio :
na paliwie zwykłym z BP        :6,1
na paliwie zwykłym z Orlenu  : 6,8
na paliwie zwykłym z shella   : 6,7

Jacobs2:
Nic nie zrobilem ... wszystko wróciło do normy rano. Moc była nawet na rezerwie lipnego jak się wydawało paliwa. Dolałem na sprawdzonej stacji. Wszystko gra aż miło, zrobiłem około 120km i nadal jest ok. Nie wiem co mogło być przyczyną. Trochę się obawiam powtórki zwlaszcza gdybym wyprzedzał. Czytałam, ze czasami turbina się po prostu wiesza ...
Pogadam z moim sprawdzonym mechanikiem jak wróci z urlopu i dam znać gdyby ktoś był zainteresowany.

MD13:
ja tak miałem z toyotą corolla 1.4 d4d. Zaczęła mi ginąć moc w najmniej oczekiwanym momencie. Okazał się filtr paliwa. Zatankowałem jakieś lipne paliwo i przytykało filtr jakieś paproki. Wymień filtr bo to na 90% to. A jak ci spadnie moc w czasie wyprzedzania to może być nie ciekawie.

Venom podaj jeszcze jaką zawartość bio mają to co zatankowałeś. A tego nikt ci nie powie ;)  to tego gdzie tankujesz? W łódzkim prawie wszystkie stacje biorą paliwo z Koluszek. Jak  koło Kutna to może być z Płocka. Baza jest taka sama, różnice są w dodatkach które są w ppm no i zawartości bio w %. No i dochodzi kręcenie baboli przez właścicieli stacji ( nie ważny szyld )

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej