Forum > i40 VF
[i40 VF] Kolumna kierownicza do wymiany
Pajaro:
Znalazłem na forum:
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=92351&lofi=1&lofi=0
Może podjedź do ASO na kalibrację układu? Może to wystarczy?
P.S kolumna kierownicza w naszych i40 to straszna PADAKA!
waszek_rmc:
--- Cytat: "Pajaro" ---w naszych i40 to straszna PADAKA!
--- Koniec cytatu ---
niestety ale i we wszystkich hyundai gdzie jest wspomaganie elektryczne...
Pequeno:
Witam.
Na niemieckim forum jeden gość miał dokładnie ten sam problem. W serwisie chcieli od niego 2370€ za wymianę całej kolumny. Ale znalazł warsztat, który poświęcił więcej czasu na znalezienie problemu. Okazało się, że akumulator miał za niskie napięcie pod obciążenie. U niego pomogła wymiana akumulatora, wykasowanie błędów i kalibracja układu. Nie wiem czy mogę dodać, ale tu jest link do tego tematu. Niestety ale po niemiecku. http://www.hyundaiboard.de/hyundai-forum/hyundai-i40/17590-problem-esp-leuchte-und-autohold-system/
dzidek:
Mój akumulator jest już mocno wiekowy, działa w aucie od nowości (nie wiem za bardzo jak, ale działa) - więc to może być bardzo ciekawy trop.
I w serwisie pyta o kalibrację czego? Kalibrację układu kierowniczego?
Pequeno:
W dokładnym tłumaczeniu chodzi o czujnik kątu skretu, podobno ta część jest miedzy kierownicą i predkościomierzem. Według jego opisu trzeba ten czujnik na nowo przyuczyć i skalibrować. Mam nadzieję że wyraziłem się zrozumiale...czasami brakuje polskich słów ;-) :evil:
Nawigacja