Forum > i40 VF

Wymiana tylnych klocków

(1/2) > >>

Alonzo_:
Cześć.
Nie znalazlem tego w szukajce.
Ktoś naświetli może czy z elektrycznym ręcznym w i40 sprawnie pójdzie wymiana tylnych klocków?
Jakieś wskazówki jak zrobić w tym przypadku miejsce na nowe klocki w jarzmach?
Z góry dzięki.

dymsza20:
Robisz to za pomocą komputera. Zwalniasz tłoczki (Procedura wymiany klocków). Ale możesz zrobić partyzantke jak mój sąsiad zwalniał za pomocą akumulatora i dwóch kabli;)

kisiek:
Witam.wymieniałem klocki z tyłu samemu w moim i40.
Zwalniasz ręczny odkręcasz silniczek elektryczny imbusem.
Potem musisz odkręcić wahacz(stabilizator) ale nie cały tylko od piasty ponieważ za nim jest ukryta śruba do zacisku.
Ściągasz zacisk i podkładasz klocki.
Uwaga!!! przed zamontowaniem silniczka musisz go wkręcić chodzi bardzo lekko,ja dopasowałem torxa. żadnego kompa nie używałem.
Żadnych regulacji czy innych pierduł nie ma.Wszystko montujesz do kupy i działa.
Wymiana lewego 1.5 godz a prawy już 45 min.
Mam nadzieje że pomogłem i zaoszczędziłem trochę kasy.

Alonzo_:
Pewnie pomogleś....ale niestety nie mi. Wczoraj dalem wymienić. Powinienem powiedzieć że za kolejne np 85 kkm skorzystam z Twoich rad ale tak dlugo nie będę go (auta) trzymać  ;-)
Ale zapewne inni skorzystają.
Dzięki.

arti_100:
Kolego jak wcisnales tloczek bo 2 dzien sie z tym mecze i nie mam juz pomyslu jak to zrobic.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej