Forum > i40 VF

Zgon dpf-a czy moze coś innego?

<< < (2/7) > >>

krzysiekchl:
Poczytaj moją historię bardzo ciekawa. Jutro mam nadzieję że odbiorę auto z podmienionym DPF. Dam znać czy coś się zmieniło

Alonzo_:
krzysiekchl ale u Ciebie chyba niepofarcilo sie ogólnie? Czips, wtryski...ja tego nie ruszam. Rozminka jest tylko z dpfem a jak pójdzie pod nóż to tylko jego wyłaczenie  softem.
Mam wersję 136 i mi ona w zupelnosci wystarcza. Bez czipsa. Czips przy wywaleniu filtra jedynie moze spowodować wzrost  dymienia  a nie odwrotnie.

krzysiekchl:
No niestety auto nadal nie zdaignozowane. Nawet ASO się poddało. Chip raczej nie miał wpływu. Wtrysk się uszkodzila temperatura która wypaliła uszczelkę. Turbinę wykończyło wieczne wypalanie DPF. Przecież co chwila 650 stopni miało prawo.

MD13:

--- Cytat: "Alonzo_" ---krzysiekchl ale u Ciebie chyba niepofarcilo sie ogólnie? Czips, wtryski...ja tego nie ruszam. Rozminka jest tylko z dpfem a jak pójdzie pod nóż to tylko jego wyłaczenie  softem.
Mam wersję 136 i mi ona w zupelnosci wystarcza. Bez czipsa. Czips przy wywaleniu filtra jedynie moze spowodować wzrost  dymienia  a nie odwrotnie.
--- Koniec cytatu ---


nie zgodzę się z tobą. Ja miałem 136 km ( ale z pomiarów 128km) tak więc nie wiesz ile masz . teraz mam 168 km i różnica jest niesamowita. A jeśli chodzi o dymienie to na hamowni patrzyłem jak się zachowuje. Lekki dymek pojawił się w przy końcowej  fazie testowania gdy silnik był  na wysokich obrotach. Jak masz dobrze zrobioną mapę to jest oki. Jak wrzucisz boxa to będzie wtedy mocno dymił.

P.S. spalanie poszło w dół.

waszek_rmc:

--- Cytat: "MD13" ---P.S. spalanie poszło w dół.
--- Koniec cytatu ---


Zarówno 128 KM w Twoim przypadku oraz zwiększenie zapotrzebowania na paliwo to zapewne wina zawalonego DPF.
Nie słyszałem jeszcze, aby 1.7 w serii przy prawidłowo działąjących ukłądach miało mniej nież deklarowane, zazwyczaj jest więcej.. Zatem owszem, teraz można mieć mniej, ale udrożnienie ciągle zapychającego się DPF juz powoduje różnicę. Tak było w moim przypadku.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej