Forum > Trajet

ABS

<< < (2/2)

Hants:
Polecam preparaty Wurth Rost Off Plus( i/lub) Ice. Są zajefajnie skuteczne i już kilka razy u mnie poluzowały śruby na które szykowałem gaz MAP, młotki i szlifierkę.

Bardzo fajnym (i super-tanim) odrdzewiaczem jest równiez mieszanina 1:1 płynu do ASB z acetonem. Aplikować przy pomocy oliwiarki :-)


Wkrętarki impaktowe to już większy wydatek. Nie kupuj niczego poniżej 450Nm, bo chyba nie warto

Lord Flashheart:
1. trajet
2. 2.0 benzyna
3. rok 2006
4. 103kW

Jaki pierścień?
Mam do wybory średnica wew. 85,5 albo 90,4.

[ Dodano: 2018-05-08, 09:24 ]
wyszło mi po sprawdzeniu w jakiejś firmie, że wymiary pierścienia to:

średnica wew. 85,5mm
średnica zew. 102mm
szerokość 10mm
ilość zębów 47


Zobaczymy czy się da założyć i czy będzie działać.

rapley:
Witam.
Dobrze wykalkulowałeś z wymiarami.
Będzie pasować. :mrgreen:

Lord Flashheart:
Wieniec ABS wymieniony.
Potrzebne był:
zestaw kluczy nasadowych, WD40, gazrurka, dwa podnośniki, 4 ręce i klucz pneumatyczny bardzo pomógł w pracy.
Rozłączyłem końcówkę drążka kierownicy, odkręciłem amortyzator [2 śruby] i odkręciłem pół oś. Wszystko ładnie poszło. Później czyszczenie z rdzy miejsca pod nowy wieniec. Grzanie wieńca, włożenie go na miejsce i poskładanie wszystkiego. 2h i po kłopocie.

Dziękuję za informację gdzie szukać przyczyny.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej