Forum > Matrix / ix20
[ix20] Jesli ktoś ma klopoty z swym ix20 proszę o kontakt
(1/1)
lukasz.zst:
Witam jeśli ktoś ma kłopoty z zawieszeniem , niech piszę na e-mail lukasz.zst@buziaczek.pl .D zis importer Hyundai auto Poland zarzucił ze jestem pierwszy co ma kłopoty z zawieszeniem w Polsce , i że stuki w zawieszeniu które ja stwierdziłem i dwóch dilerów Hyundaia są naszymi subiektywnymi odczuciami prawidłowego działania zawieszenia . A wiem od dilerów że nie jestem pierwsza osoba która ma kłopoty z zawieszeniem w Hyundaiu ix20 , tylko dilerzy nie zgłaszają tego importerowi .Moją batalie rozpocząłem tak że z strony hyundai.pl wysłałem pismo o mych kłopotach przez 2 miesiące nikt nie odpowiedział do dnia dziwniejszego,a jak serwisy pytał sie to ich spuszczali na ziemie .I sie w kurzyłem napisałem pismo po Angielsku i wysłaem do Hyundai do centrali w Korei i w Europie i zaczeła sie batalia , teraz mam przynajmniej kontakt do Hyundaia gdzie odpowiadają na e-mile i na telefony biurkowe
Szary:
Witam. Mojego ix 20 kupiłem w listopadzie 2011 r. Od pierwszego dnia jazdy tym autem też słyszę dziwne odgłosy (stuki) w zawieszeniu , jadąc po nierównościach , szczególnie przy większej prędkości . 23.03.2012r r. byłem w serwisie "Autokomplex Cars sp zoo" w Mysłowicach wymienić zimówki , przy okazji zleciłem sprawdzenie przyczyny tych stuków i uruchomienie bluetooh - a. Po obejrzeniu auta i jeżdzie próbnej serwis , a właściwie doradca , powiedział, że taka jest uroda samochodu ix 20.Bluetooh został uruchomiony , ale nie można wybrać głosowo połączenia , muszę to robić z komórki - potem rozmawiam już przez B-TOOH . Ta usterka została wpisana do komputera serwisu , ale odpowiedz co zrobią , mam dostać dopiero w trakcie pierwszego przeglądu , po decyzji centrali w Warszawie (czyli listopad lub 20 000 km).Wobec takiej niekompetencji serwisu , próbowałem się dodzwonić do Hyundai Poland w Warszawie (od 26 - 28.03.kilkanaście razy dziennie) , bez skutku , ciągle zajęte - myślę ,że łatwiej jest połączyć się z prezydentem USA .Jestem bezsilny , jeżeli kolego lukasz.zst możesz to doradz co z tym zrobić.Oczywiście inni też mogą pomóc . Pozdrawiam .
Geronimo:
Jesli chodzi o połączenie telefoniczne z Hyundai Polska - tez miałem kłopoty. Chciałem się dodzwonić do działu części i akcesoriów, bo na mail z zakładki "Kontakt" nikt przez 2 tygodnie nie opdisał. Dzwoniłem więc na tel. (22) 645-17-00 Kilka razy wysłuchałem powitania i komunikatów - wybierz właściwy nr wew albo czekaj na połączenie z centralą. Czekałem bo skąd miałem znać wew. Niestety za kazdym razem po 5 sygnałach zrywało sie połączenie. W końcu dzwoniąc wybrałem na chybił trafił wew 22 lub 23 (nie pamiętam dokładnie) i.... odebrała jakaś babka, która nie podajac mi własciwego nr wew przelączyła mnie do odpowiedniego działu. Niestety tego co chciałem jeszcze nie załatwiłem. Facet odpowiedzialny - tajemniczy "Norbert Kisser" był nieobecny a na mail, który do niego wysłałem ( adres od pracownika Hyundai Polska) jeszcze nie odpowiedział.
Dużo tego, ale reasumujac - dzwonisz do Hyundai Polska? nie znasz nr wew? Wybierz np 22, 23 lub cos w tym stylu i poodzenia ;)
KoTeK:
No to ładnie.....Ja także wczoraj wysłałem maila i z tego co mówisz nie mam co liczyć na szybką odpowiedź. Szkoda..... Z telefonem było dokładnie tak jak mówisz... parę sygnałów i bęc....ależ to wszystko jest dziadostwo.
Dla mnie taka sytuacja jest niedopuszczalna.....no cóż, nie wszyscy tak uważają.
lukasz.zst:
W moim wypadku importer olał cała sprawę po komisyjnym badaniu samochodu , niema żadnej odpowiedzi . Rozmawiałem swego czasu telefonicznie z importerem to powiedziano mi że emial nie działa. Wiem że są trudności z połączeniem ponieważ sami dilerzy mają problemy .
Ja jak teraz dzwonie do Hyundai wpisuje numer wewnętrzny który otrzymałem i bez problemu sie łączę
Nawigacja