Forum > i30 FD

i30 diesel 1.6 (2011) - ekonomiczna jazda?

<< < (2/2)

Chrabo:
Właśnie ostatnio czytając w katalogu aut używanych Motoru piszą że i30 nie mają DPFu (do 2010r.) i koła dwumasowego. Czyli w ogóle pierwsza generacja bez dwumasy jest?

Jeśli chodzi o to pokazywanie kiedy zmienić to też to olewam i gdzieś czytałem że gdyby się tym sugerować to silnik długo nie pożyje a przynajmniej niektóre części bardzo cierpią zbyt wczesne zmiany biegów. Wolę zmienić później niż za wcześnie, a miałem ostatnio jadąc przykład chcąc szybciej uciec z lewego pasa przy widocznie zbyt niskich obrotach depłem mocniej gaz i od razu wibracje chwilowo i zdecydowanie głośniej odezwał się silnik a wcale nie przyspieszył jakoś znacznie niż gdybym to zrobił z wyższego pułapu.

grzekrys83:
Co do dwumasu i DPF.
Mam autko z 2010 i mam DPF i nie posiadam dwumasu.

Clins299:
Koledzy odnośnie normy emisji spalin to
Każdy nowy samochód musi spełnić konkretną normę emisji spalin dla konkretnego kraju na jaki został wyprodukowany.
Bodajże w Niemczech każdy diesel od 2009 r. musiał mieć DPF-a a np w innych krajach był to rok 2010.

Nabuknedasar:
W 2011 kupiłem bez DPFa. Były ostatnie 3 szt
Z autopsji 90KM zaczyna ciągnąć od 1800obr

konradek:

--- Cytat: "Clins299" ---Koledzy odnośnie normy emisji spalin to
Każdy nowy samochód musi spełnić konkretną normę emisji spalin dla konkretnego kraju na jaki został wyprodukowany.
Bodajże w Niemczech każdy diesel od 2009 r. musiał mieć DPF-a a np w innych krajach był to rok 2010.
--- Koniec cytatu ---


W 2011 roku Hyundai miał pozwolenie na sprzedaż resztek bez DPF-u z 2010 r. - kupiłem ostatniego cw 115 KM bez dpf-a w czerwcu -a zapytanie ofertowe wysłałem do kilkudziesięciu ASO

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej