Forum > i30 FD
I30 1.4 czasem krztusi sie na na zimnym
trzepol:
Panowie
Posiadam po ojcu I30 2010r 1.4 przebieg 35kkm, włożyłem do niego gaz i jeżdżę. To co się czasem dzieje to po odpaleniu (szczególnie jak zimniej jest) potrafi na pierwszym kilometrze zadławić się -- jazda na benzynie. Wygląda to tak jakby nie dostawał paliwa albo nie było iskry? Nie ma mocy i mimo wciśnięcia gazu dławi się.
Przy obecnym mrozie po odpaleniu włączyło się ssanie a po paru sekundach nagle obroty spadły poniżej 1000 i myślałem, ze już zgaśnie. Po chwili czkawki podniósł się na wyższe obroty.
Taki dławienie w czasie jazdy trwa z 10-20s, czasem pomiga check engine i zgaśnie kontrolka. Później już jedzie, na gazie zero problemów. Nie dzieje się to każdego dnia, dziś mimo dużego mrozu bez problemu.
Auto serwisowane przez 7 lat w ASO miało niby wymieniane świece i filtr paliwa ( kwestia czy to zrobili bo przebieg byl w granicach 15kkm albo mniej....)
luker9:
Witam,
kolego podepnij pod kompa i sprawdź która cewka zapłonowa Ci pada...
trzepol:
Ok, juz szukam interfejsu przeszukujac forum :) Chyba, ze cos na szybko polecicie wraz z softem ?
Kolega chce mi pozyczyc interfejs do VAG jakis KKK i mowi ze trzeba pod odpowiednie piny go podpiac. Ewentualnie drugi ma ELM327
srbastek:
Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w 1.4 benzyna nie mogę poprzez cascade diagnozować silnika. Tylko ELM327 działa.
[ Dodano: 2018-02-27, 13:10 ]
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=96511#96511
trzepol:
Zalatwilem ELM327 po bluetoothie , rozumiem ze program torque uzyc ? Glupie pytanie gdzie jest gniazdo diagnostyczne w I30 :) ?
Nawigacja
[#] Następna strona