Forum > Matrix / ix20

[ix20] Wtryski ix20

<< < (3/4) > >>

Kudłaty_1975:
Podejrzana sprawa szczególnie patrząc przez pryzmat przebiegu, który muszę przyznać przy roczniku 2011 (bo taki masz w opisie), jest naprawdę malutki. Przyznam, że moje ex i20 też rocznik 2011 przy sprzedaży w listopadzie ubiegłego roku miało przebieg lekko ponad 60 tys., a  muszę przyznać, że bardzo mało nim jeździłem.

marcino3d:
tak był mało jeżdźony, serwisowany na bieżąco w jednym serwisie i się zastanawiam czy nie spróbować napisać pisma do nich z ta sytuacją i zobaczymy jak się Hyundai odniesie do tego... Czytałem,że nawet FIAT miał dobra wole i komuś tam udzielił 50% zniżki na naprawę

kri$:
Pisz załatwiaj w Hyundaiu, ja tak załatwiłem amortyzatory z tyłu, ale trwało to pół roku. Na początku olewali, dopiero jak postraszyłem prasą, dobra wola zaraz się znalazła. Nawet serwis był zaskoczony, że udało mi się załatwić.

marcino3d:
mógłbyś mi podać gdzie najlepiej"uderzyć" napisać z moim problemem ?

Kudłaty_1975:

--- Cytat: "marcino3d" ---najlepiej"uderzyć" napisać z moim problemem
--- Koniec cytatu ---


Jeśli auto było serwisowane w okresie gwarancji i nadal jest serwisowane w ASO, to proponuje skontaktować się z pracownikiem ASO odpowiedzialnym  za gwarancje i naprawy gwarancyjne. On powinien podpowiedzieć jakiej treści pismo złożyć u niego, które on prześle do centrali Hyundaia do rozpatrzenia. Hyundai co roku przeznacza część środków pieniężnych na  coroczny budżet przeznaczony na tego typu sytuacje, jako tzw. gest handlowy. Być może uwzględnią Twoją prośbę i będą partycypować w części kosztów, czyli nie zapłacisz albo za części, albo za robociznę. A przez jakiś czas ix20 miały problem z uszczelkami głowicy, o czym jest mowa w tym wątku: http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=494

Wiem, że takie działania ze strony Hyundaia mają miejsce, bo w moim przypadku już po okresie gwarancji w i20 wymieniono mi sprzęgło na nowe. Zapłaciłem tylko za jedno łożysko. Chyba oporowe. Ale w moim przypadku była to cicha akcja serwisowa, tzn. jeśli klient zgłaszał uwagi co do pracy sprzęgła (buczenie na tzw. półsprzęgle i szarpanie przy ruszaniu na jedynce), to wymieniali sprzęgła na nowe. Ja zgłaszałem to na trzecim przeglądzie gwarancyjnym i na moje szczęście odnotowali to w swoich systemach informatycznych. Na moment zgłaszania usterki Hyundai nie przewidywał żadnej akcji naprawczej, która zgodnie z wpisami tu na forum w dziale i20 miała miejsce w dużo późniejszym okresie. Wiedząc o tym zacząłem działać w tym kierunku i cała sytuacja z pismem do Hyundaia miała miejsce w listopadzie 2016 roku (gwarancja skończyła się we wrześniu), a wymiana sprzęgła miała miejsce dopiero na wiosnę.  Jak dobrze pamiętam w maju. Trochę to potrwało, ale … Przypadki uszczelek zapewne Hyundai zna, bo faktycznie miały miejsce takie zdarzenia. Pytając nic nie tracisz. Możesz jedynie zyskać. O ile już nie jest zbyt późno, tzn. już gdzieś tej usterki nie zacząłeś naprawiać we własnym zakresie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej