No ja mam dylemat, zastanawiam się między i30 kombi/golfem kombi/octavią. Czekam jeszcze na jazdy VAGami. Jak pisałem, w i30 podoba mi się wyciszenie i prowadzenie. Jednak jest to wewnątrz najmniejsze auto, trochę wąskie siedziska z przodu, najmniej ma użytecznych dodatków (w tej cenie konkurencja ma nawiewy na tył, czujnik deszczu, aktywny tempomat i bardziej praktyczny bagażnik - bez tych pojemników pod podłogą) W skodzie skrzeczą gumy z przody, w golfie stuka tylne zawieszenie a w i30 nadwozie się skręca. Przy czym i30 obecnie wychodzi najdrożej, a ma dodatkowo navi (zbędna) i asystent pasa ruchu.
Ponieważ 1.4t-gdi i i30 to nowa konstrukcja jestem ciekaw jak sprawuje się po kilku tys km. Zużycie oleju, jakieś inne problemy? Na forum już poruszano kwestię wyłączającego się radaru, na niemieckim forum dodatkowe problemy to woda w drzwiach (brak odpływu) i zacinające się zewnętrzne klamki.
Porównanie i20 i bmw widziałem, ale w tym przypadku bmw się mega postarało, tak to nawet w tico nie skrzeczało