Forum > i30 PD
[i30 Wagon]Poszarpywanie przy ruszaniu
qbadm:
Dzięki za info, pewnie tak zrobię o ile wcześniej wszystko się nie uspokoi, na pewno jest lepiej niż jak zacząłem autem jeździć, teraz ma 1100km i jest nieźle już... Daję czas do przebiegu 3000km :)
Leszek64_64:
--- Cytuj ---Zapytam jeszcze: jak szybko auto rusza po odpuszczaniu sprzęgła? Już przy podłodze czy trochę wyżej trzeba unieść stopę? Kolega widzę śmiga w benzynce, co możesz powiedzieć o długości biegów 2 i 3? U mnie jest tak, że często przy 40km/h 3ka to za wysoki bieg i trzeba zrzucać do 2ki bo silnik telepie w okolicach 1000rpm :/
--- Koniec cytatu ---
Witam.
Jeżdżę autami (rożnymi) od prawie 30 lat jednak zdarza mi się przy moim I30, że nie trafiam ze sprzęgłem i na światłach gaśnie mi auto (wyłączyłem go-stop).Uważam, że jestem doświadczonym kierowcą i strasznie mnie to wkurza jednak do tego sprzęgła chyba trzeba się przyzwyczaić. Trzeba idealnie dopasować puszczanie sprzęgła- trochę nad podłogą. 2 i 3 są krótkie bardzo szybko przechodzę na 4 i 5. No ale jeżdżę w dużych korkach na trasie szybkiego ruchu i jestem zmuszony niektóre odcinki pokonywać szybko.Jednak autko doskonale daje sobie radę. 3 za wysoka dla 40km?- u mnie taki problem nie występuje.
Pozdrawiam
qbadm:
--- Cytat: "Leszek64_64" ---3 za wysoka dla 40km?- u mnie taki problem nie występuje.
--- Koniec cytatu ---
Masz silnik benzynowy, czyt. inna skrzynia
qbadm:
--- Cytat: "Leszek64_64" ---Witam.