Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster
Czyszczenie silniczka krokowego + regulacja.
TA:
A może ktoś powiedzieć jak w Ponym jest blokowana wtyczka dwu-pinowa podłączona do tego silniczka? Nie mogę tego stwierdzić.. Nie znajduję żadnego zatrzasku, a nie chce wyjść.
Hants:
Prosto, szybko, bez klopotu i rozbierania tego co nierozbieralne:
np:
http://cgi.ebay.co.uk/WYNNS-PROFESSIONAL-EGR-VALVE-AIR-INTAKE-CLEANER_W0QQitemZ350205033305QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item5189d8bb59&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50
albo:
http://cgi.ebay.co.uk/WYNNS-CARBURETTOR-CARB-AIR-INTAKE-CLEANER-SPRAY-500ml_W0QQitemZ400048514386QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_3?hash=item5d24bfe552&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50
[CIACH - zbyt agresywne i niebezpieczne]
Silnik zgasnie kilka razy - w takim wypadku nalezy odpalic auto z lekko otwarta przepustnica.
Otworzyc, zamknac i potem pojezdzic troche czesto zrzucajac noge z pedalu gazu.
15 minut roboty - u mnie podziałało.
Nawigacja