Forum > i40 VF
[i40 VF] Problem z odpaleniem
adamk4:
Panowie też mam problem z odpalaniem. Temp. na zewnątrz +9. Kręcę kluczykiem aż ostatnio mało aku nie rozładowałem aż w koncu odpalił. Dodam że wymienione swiece filtr paliwa. Może ktoś wie gdzie szukać. Auto użytkuję w irlandii a tu takię spece że pół auta by kazali wymienić.
adamk4:
Witam.
Czy ktoś może mi potwierdzić czy w i40 1.7 z 2016 podczas przekręcenia kluczyka w pozycje On slychac pompkę w baku która pompuje paliwo?
Zibi.S68:
Przeważnie jak rozrusznik kręcie a silnik nie chce zapalić to wina wtrysków może leją, a może czujnik położenia wału uszkodzony / ale był testowany tylko pytanie jakim programem/ Mój Santek kręcił nie zapalał błędów nie pokazywał, jak silnik był zimny odpalał od strzała. Po przyjeździe z trasy zaparkowaniem i ponowną próbą odpalenia, która nic nie dała zrobiłem test i dopiero wtedy wywaliło błąd. Na tym forum wyczytałem, że 2.0 CRDI jak jeden wtrysk leje to ciężko pali jak dwa to już nie zapali, może 1.7 zachowuje się podobnie. Należałoby zrobić test przelewowy. Znajomy miał ten 1.7 CRDI i żałował, iż nie kupił 1.6 CRDI ale co było to było padły wtryski koło dwumasowe, a samochód prawie nowy przebieg nieszczególny. Musiał kupić nowe wtryski ponieważ jak mu powiedzieli tam, gdzie je regenerują nie maja części zamiennych aby je naprawić. Ja w swoim Peugeocie 1.4 HDI też miałem problem z brakiem możliwości odpalenia, rozrusznik kręcił rozładował dwa akumulatory i nic dopiero czyszczenie wtrysków pomogło. Może nie odpala wzorcowo ale pali wzorowo odpala przez miesiąc no może dwa po czyszczeniu wtrysków płukanką. Więc zanim rozbierzecie pół samochodu to zastanówcie się nad wtryskami czy aby to nie ich wina tylko Peugeot ma przejechane ponad 300 tys.
adamk4:
Auto na zimnym silniku pali tylko dopiero za 3 lub 4 razem. Jak odpali i odrazu zgasze to następnym razem pali praktycznie od razu. bateria nowa, swiece nowe, filtr paliwa nowy. Jeden stwierdził ze abteria a tu lipa nie to bo dalej to samo. Byłem u drugiego i twierdzi ze na pompie paliwa jest zawór zwrotny i moze byc uszkodzony i paliwo po nocy spływa do baku. Nowa pompka 1200 zł. Same wydatki.
piejar:
Wystarczy prosty test: przekręcić kluczyk, nie odpalać, poczekać aż pompka wypełni cały układ paliwowy i wtedy spróbować zapalic. Jak zapalibod razu to można gdybać o zaworze zwrotnym. Poza tym pytanie podstawowe czy masz u siebie pompę elektryczna czy nie. Ja np w Kijance mam pompkę elektryczna ale w i30 nie. No i w tym i30 trzeba go zapompowac ręcznie po wymianie filtra a potem ciągnie sobie sam do końca świata. Więc jeżeli pompka elektryczna- to co powyżej. Jeżeli bez pompki - zapompuj go ręcznie na filtrze i dopiero próbuj.
Poza tym jak diesel nie pali na zimno to pierwsze sprawdź świece żarowe.
Nawigacja
[#] Następna strona