Forum > i30 PD

Jakie felgi w rozmiarze 16" kupić?

<< < (3/23) > >>

qbadm:
Tańsze tak, ale bez gwarancji 3 letniej, w przypadku awarii w tym czasie chociaż jednego czujnika taki tańszy zakup przestaje się opłacać...

tomilipin:
Ok, to rozumiem, że opony letnie kupić firmy Hankook.

Czujniki ciśnienia - napisałem już maila do ASO, jeśli oryginalne faktycznie kosztują 600 zł BRUTTO to z chęcią je kupię. Używanych nie chcę, szkoda ryzykować.

--- Cytat: "qbadm" ---Wszystko ładnie pięknie tylko to ET50, nie będą za głęboko siedzieć w nadkolach? Ja nie mówię, że w ori 16" u siebie mam mniejsze ET, ale jakoś 50 wydaje mi się dużo :/
--- Koniec cytatu ---
Według strony podanej wyżej przez kosmosa takie właśnie ET powinno być w i30, więc takie wybrałem. Nie znam się, to nie kombinuję. Zatem jakie ET mogę wybrać?

qbadm:
Tak jak napisałem, offset ET50 wydaje mi się duży, ale zapytaj w ASO, być może i ja taki mam u siebie ale póki kół nie zdejmę to nie sprawdzę :/

tomilipin:
Dzwoniłem do ASO. Do i30 odsadzenie musi mieścić się w przedziale 46-56.

Czujniki ciśnienia w oponach 150 zł sztuka = 600 zł za komplet. Cena brutto.
Zaprogramowanie czujników, jeśli zakupię je w ASO - bezpłatne. W przeciwnym razie 200 zł.

Można też spróbować bez programowania. Jakiś lokalny serwis opon zakłada czujniki i opony na nowe felgi, wyważa je, przywozimy je do swojego garażu w bagażniku i samodzielnie wymieniamy zimowe koła na letnie. Należy wtedy odczekać 20-30 minut po takiej wymianie i nie uruchamiać silnika; można włożyć kluczyk ale nie przekręcać na zapłon. Samochód powinien sam się dogadać z czujnikami + rozpoznać który czujnik gdzie się znajduje.

Czasami może to potrwać trochę dłużej i przez nawet 100 przejechanych km będzie wyświetlał się błąd, ale potem samochód powinien zaakceptować nowe czujniki.

Nie można zaprogramować czujników, które nie są założone na felgi.