Forum > Accent

Błąd P1801, P1805, P1128

<< < (2/7) > >>

Rafal:
Żadnych wycieków pod samochodem nie zauważyłem, przy takim ubytku trudno by go było nie zauważyć, sprawdzę jutro (dziś) czy silnik nie pluje mi olejem z rury wydechowej, obejrzę dokładniej silnik i wydech, pod kątem nieszczelności.

Jak można tłumaczyć różną interpretacje tego samego nr błędu?
Jak można sprawdzić sondę?sondy pod kątem sprawności? Można ja jakoś zmierzyć?

Dodam, że nie mam żadnych problemów z "odpalaniem" silnika, silnik chodzi bardzo ładnie, nie szarpie i zachowuje się jakby wszystko było w porządku.
Co myślicie o tym , żeby skasować błędy i sprawdzić czy pojawią się znowu? (nadzieja:-), może któryś z tych błędów jest "stary" i nie został skasowany? Aczkolwiek spalanie i olej pozostawiają wiele do życzenia. Kontrolka CE zgasła, chwilę po zatankowaniu (?;sama).
Pozdrawiam i dziękuję

Tomasz1023:
Gdzie mieszkasz w IRA?J a w Clonmel... .Jak co to podjedz to cos poradzimy...

kml:

--- Cytuj ---Jak można tłumaczyć różną interpretacje tego samego nr błędu?
--- Koniec cytatu ---


Do tej pory nie spotkałem się z tym, że KAŻDY producent tak samo opisuje błędy. AFAIR to OBD2 to był obowiązek jako interfejs wyłączenie.

e-gen:
Uważam że pierwsza lambda nie działa a konkretnie to jej grzałka.
Lambda kosztuje do 100 PLN ( jednovoltowa ).

Rafal:
Hm..., teraz rozumiem, będę szukać opisów błędów pod Hyundai-a.
Wie ktoś, jak można sprawdzić pierwszą sondę, ewentualnie jaką najlepiej kupić, żeby długo pociągnęła?
Do Tomasz1023 - jestem aktualnie w Wexford, można by kiedyś spotkać...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej