Forum > Accent
Błąd P1801, P1805, P1128
Rafal:
Żadnych wycieków pod samochodem nie zauważyłem, przy takim ubytku trudno by go było nie zauważyć, sprawdzę jutro (dziś) czy silnik nie pluje mi olejem z rury wydechowej, obejrzę dokładniej silnik i wydech, pod kątem nieszczelności.
Jak można tłumaczyć różną interpretacje tego samego nr błędu?
Jak można sprawdzić sondę?sondy pod kątem sprawności? Można ja jakoś zmierzyć?
Dodam, że nie mam żadnych problemów z "odpalaniem" silnika, silnik chodzi bardzo ładnie, nie szarpie i zachowuje się jakby wszystko było w porządku.
Co myślicie o tym , żeby skasować błędy i sprawdzić czy pojawią się znowu? (nadzieja:-), może któryś z tych błędów jest "stary" i nie został skasowany? Aczkolwiek spalanie i olej pozostawiają wiele do życzenia. Kontrolka CE zgasła, chwilę po zatankowaniu (?;sama).
Pozdrawiam i dziękuję
Tomasz1023:
Gdzie mieszkasz w IRA?J a w Clonmel... .Jak co to podjedz to cos poradzimy...
kml:
--- Cytuj ---Jak można tłumaczyć różną interpretacje tego samego nr błędu?
--- Koniec cytatu ---
Do tej pory nie spotkałem się z tym, że KAŻDY producent tak samo opisuje błędy. AFAIR to OBD2 to był obowiązek jako interfejs wyłączenie.
e-gen:
Uważam że pierwsza lambda nie działa a konkretnie to jej grzałka.
Lambda kosztuje do 100 PLN ( jednovoltowa ).
Rafal:
Hm..., teraz rozumiem, będę szukać opisów błędów pod Hyundai-a.
Wie ktoś, jak można sprawdzić pierwszą sondę, ewentualnie jaką najlepiej kupić, żeby długo pociągnęła?
Do Tomasz1023 - jestem aktualnie w Wexford, można by kiedyś spotkać...
Nawigacja
[#] Następna strona