Forum > i30 GD

Zestaw tarcz i klocków hamulcowych I30 GD co polecacie ?

<< < (5/8) > >>

waszek_rmc:
Komfort lepszy jak niż w i40 (mimo felg 19). Elastyczność też:) Fotele są świetne, ale zawieszenie miękko zestrojone . Ma fabrycznie 197, spalanie w okolicach 7-7,5. Więc tragedii nie ma. Ja mam akurat manual, ale przekładnie były zwykle - hydrokinetyczne.

kacluk1987:
Naprawdę fajne auto te santafe. bylem w salonie obejrzeć nowy model to masakra. Jakość naprawdę o niebo lepsza niż w i40. Siedząc w środku nie powiedziałbym że to hyundai..

W uk dużo jeździ ix35 i tusconów. w mieście gdzie mieszkam jest tego pełno tak samo jak i40.. ostatnio coraz więcej ich widzę. na moim osiedlu 6szt naliczyłem.. jak oni z dpf dają radę? ciekawi mnie to.

robaszek127:
Bardziej chyba chodzi, że tam soli nie sypią i tak nie rdzewieją. A dpf-y jak u nas przeczyszczą. Zarabiają więc ich stać na naprawę co jakiś czas. U nas kia i hyundai teraz popularny jest w firmówkach.

kacluk1987:
Nie sypia soli?  Dobry zart. O i juz jak +4 bylo to u nas po firma caly plac sola wysypany. Drogi polane jakims plynem

zefirek:
Stanowczo polecę TEXTARa, ostatnio zakładałem te na tył:


Kod produktu: 2533703

    Szerokość [mm]: 99,9
    Wysokość [mm]: 40,8
    Grubość [mm]: 15,7
    Styk ostrzegawczy o zużyciu: z akustycznym czujnikiem zużycia
    System hamulcowy: Akebono
   
 
W drugim aucie mam założony cały komplet tej firmy: tarcze, klocki na przód i tył.
Łatwo nie mają, bo auto jest 180-konne, a ja preferuję bardzo dynamiczny styl jazdy. ;)
Mimo to dają radę, uważam, że w chwili obecnej to najlepszy wybór w tej cenie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej